Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Ik vind sommige reacties op de laatste paar pagina's echt té banaal voor woorden... Het was heel gezellig hier.. maar sommige mensen weten weer precies hoe je dat compleet de grond in kan boren.. tjonge jonge jonge..
Sabin_e schreef:Ja preciesFoto's staan in de meeste klinieken direct op scherm nadat ze genomen zijn, maar dan is er nog geen diagnose..
Hannah_Menno schreef:Kirsten_S schreef:Als je daarmee 25 000 euro wint, nou sorry dan maar een 'keer' wat minder vriendelijk, zoals jij dat zegt..
En ja hoor, het gaat wéér om het geld!
Maargoed, laat ik me hier maar weer buiten houden voordat ik nog meer boze PB's krijg..
magictwist schreef:unamie.. sorry.. maar hoe kan je daar nou over oordelen... je hebt het paarden (denk ik) nooit in het echt gezien en gevoeld enz... en in zijn eigen stal enz...
sorry.. maar dit vind ik echt weer een manier van conclusies trekken die nergens overgaan.. zonder enige informatie die daar toe lijdt.
unamie schreef:Hannah_Menno schreef:
En ja hoor, het gaat wéér om het geld!
Maargoed, laat ik me hier maar weer buiten houden voordat ik nog meer boze PB's krijg..
Opium enthousiast?? nou dat zie ik iig ook niet![]()
Ik zie angst en frustratie en pijn
Oren plat in de nek en bokken uit protest
Gewoon een heel braaf paard die keurig doet wat de ruiter vraagt maar het lichamelijk erg moeilijk heeft
En zelfs ook nog voorzichtig over de ruiter heen stapt na de val
Triest paard