FEI Europese Kampioenschappen Aken 2015

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:40

marissa161 schreef:
Christy__94 schreef:
Ik kijk nu via clipmyhorse de jonge paarden rubriek. Om 21.00 begint de 1.55 rubriek :) Tussendoor is volgens mij nog de huldiging van de menners, als ik me niet vergis :)

Maar hoe kan jij via clipmyhorse kijken? Bij mij staat dat het alleen in duitsland available is. Heb je misschien een linkje voor mij?

Uhh goeie vraag :Y) geen idee waarom die het bij mij wel doet :+

www.clipmyhorse.de/nl/live/channel/1/fe ... -2015-2015

xcowgirl

Re: FEI Europese Kampioenschappen Aken 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:41

Bij mij doet ie het wel!

xcowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:42

Is er ergens een startlijst of schema?

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:27

horseyfries schreef:
friendly schreef:
Hoezo? Ja goud is geweldig maar zilver is ook top toch? We zullen t wel zien of het een foutje is.

quote="Kim"] Tuurlijk, maar als je op het EK eerst goud denkt te hebben en dit vervolgens veranderd wordt, denk ik dat je toch wel een beetje baalt hoor ;)[/quote

Ik denk dat dat een zware understatement is! Zeker als je ziet hoe het is gegaan en dat er nu een Duitser met het goud vandoor gaat, kan ik me voorstellen dat IJsbrand hier wel werk van gaat maken. Ook het Belgische team heeft protest aangetekend want hierdoor hebben zij geen brons meer, maar wint Duitsland dat ook!

Dat is ook precies wat ik ermee probeer te zeggen hoor ;) Ik bedoel het juist cynisch, natuurlijk accepteert hij dat niet zomaar, of zilver nou wel of niet ook een goede prestatie is.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:36

Geniet vanaf de tribune van de wedstrijd.

Helaas genoot een wesp (?) eerder vandaag ook van mij terwijl ik aan het shoppen was; ik had niet eens door dat er een passagier op mijn rug zat tot ik ineens een felle steek voelde. En kennelijk vond 'ie het ook prima na het steken, want hij vloog pas weg toen ik de halve winkel was doorgelopen op zoek naar iemand die even wilde kijken wat er toch met mijn rug aan de hand was. (Nog nooit eerder gestoken door zo'n beest, en als je het niet kan zien en niets ziet wegvliegen... Tja.)

Mennen prijsuitreiking nu. Zie helaas al een Duitse vlag op de middelste paal...

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:37

Geniet ervan Dallista! Stomme wesp..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:45

Zuur zeg voo Cassio Rivetti. Ben je zo ver gekomen en dan mag je de laatste wedstrijd niet meedoen.

Wbt het mennen, ik heb het niet gevolgd maar maken ze dr echt zo'n issue van als het een duitser is die goud wint? Als het een belg was, dan was het wel ok? Gewoon nieuwsgierig vraagje hoor.

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:51

Ik weet niet hoe het vandaag is gegaan, maar gisteren toen ik er was werd er onder het (Duitse) publiek gejuicht en handen geschud wanneer de Nederlanders een fout maakten, niet echt een fijne sfeer dus :n

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:51

Weet iemand hoe dat gaat in de barrage nu? Worden de hindernissen dan ook steeds verhoogd voor de acht-jarigen? Lijkt me niet praktisch...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:53

Kim schreef:
Ik weet niet hoe het vandaag is gegaan, maar gisteren toen ik er was werd er onder het (Duitse) publiek gejuicht en handen geschud wanneer de Nederlanders een fout maakten, niet echt een fijne sfeer dus :n

Ah dus de duits-nederlandse strijd is niet alleen bij het voetbal :') Oke, dan begrijp ik het beter.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:06

Maar het is nu dus niet duidelijk wie goud heeft bij het mennen? :?

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:08

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:24

marissa161

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:55

Poep. Wilde net gaan kijken nadat we gereden hadden, is mijn vader de laptop opnieuw aan het installeren :\ . En mijn ipad en telefoon staan de adobe niet toe |o

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:07

Leuke wedstrijd, maar die driesprong heeft wel tot bijzonder veel springfouten geleid. :-( Hopelijk nog een spannende barrage direct! Super weer trouwens, heerlijke temperatuur, geen vlaagje wind.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:54

marissa161 schreef:
Poep. Wilde net gaan kijken nadat we gereden hadden, is mijn vader de laptop opnieuw aan het installeren :\ . En mijn ipad en telefoon staan de adobe niet toe |o

Dan moet je puffin als browser nemen :) dan werkt het ook op ipad of telefoon!

Simoonzel en ik gaan morgen naar aken! Ik hoop dat fibonacci zijn springveren weer onder heeft en nog een paar plekjes stijgt! Nog geen balk aangeraakt dit kampioenschap. Alleen 1 cm hoef op de rand van de sloot! Zo jammer!

Over sportief zijn gesproken, ik word ook wel een beetje gek van de nl media hoor. Ipv een kop: Vivant niet fit to compete begint iedereen gelijk met: dubbeldam stijgt zonder te rijden naar 2. Denk je echt dat dubbeldam er echt blij mee is? Ik niet. Niemand is blij als er iemand uitvalt, de media doet alsof het iets goeds is.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 23:04

Kan iemand mij vertellen hoe laat ik morgen het terrein op mag? Want ik snap het niet helemaal..
Ik heb kaarten voor "Hauptstadion- Springen und Abschlussfeier"
Er staat op de kaart "Einlasszeiten: Spätestens ca. 1 Stunde vor Programmbegin (siehe aachen2015.de)
inkl. Ausstellerbereich"

Dus ik mag dan 1 uur voor aanvang van de rubriek naar binnen, maar bedoelen ze dan de rubriek van 13:15 of 16:00?
En weet iemand ook toevallig tot hoe laat de stands open zijn?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 04:39

Spätestens
Dit betekent "op z'n laatst".

Ze verwachten dus, dat je minimaal een uur van te voren aanwezig bent.
Je mag dus zelf weten hoe laat je er bent, maar je moet er wel voor een bepaalde tijd zijn.

Of

Je mag op z'n laatst een uur van te voren naar binnen, maar misschien ook eerder al.
Je kunt het op 2 manieren opvatten, dus aan enkel vertalen heb je niet zoveel.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 05:34

Hoe laat en waar wordt vandaag uitgezonden?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 07:58

Free2 schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe laat ik morgen het terrein op mag?

Je hebt een dagkaart voor het Springen, dus je kan naar binnen wanneer je maar wilt. Zo vroeg mogelijk, als het aan de organisatie ligt, want dan kan je nog lekker veel geld uitgeven bij de 'tig stalletjes. :D Uiterlijk een uur voor de wedstrijd is alleen maar een indicatie dat je op tijd bent voor wat je wilt zien (eerste wedstrijd is vanaf 13.15) want het terrein is groot en als je in de drukte komt en naar het andere eind van het stadion moet... Je kan altijd erin en eruit, als je je kaart maar hebt.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:04

_xManadisx_ schreef:
Over sportief zijn gesproken, ik word ook wel een beetje gek van de nl media hoor. Ipv een kop: Vivant niet fit to compete begint iedereen gelijk met: dubbeldam stijgt zonder te rijden naar 2. Denk je echt dat dubbeldam er echt blij mee is? Ik niet. Niemand is blij als er iemand uitvalt, de media doet alsof het iets goeds is.

Heeft helemaal niks met onsportiviteit te maken. Niet alle Nederlanders zijn bekend met alle namen van de springruiters. Dus dan moeten ze wel de naam van de Nederlandse springruiter gebruiken. Om het zo duidelijk te maken voor de Nederlandse lezers.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:04

_xManadisx_ schreef:

Heeft helemaal niks met onsportiviteit te maken. Niet alle Nederlanders zijn bekend met alle namen van de springruiters. Dus dan moeten ze wel de naam van de Nederlandse springruiter gebruiken. Om het zo duidelijk te maken voor de Nederlandse lezers.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:14

Weet iemand of de NOS vandaag ook op npo1 uitzend of alleen via livestream?

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:15

Dallista schreef:
Free2 schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe laat ik morgen het terrein op mag?

Je hebt een dagkaart voor het Springen, dus je kan naar binnen wanneer je maar wilt. Zo vroeg mogelijk, als het aan de organisatie ligt, want dan kan je nog lekker veel geld uitgeven bij de 'tig stalletjes. :D Uiterlijk een uur voor de wedstrijd is alleen maar een indicatie dat je op tijd bent voor wat je wilt zien (eerste wedstrijd is vanaf 13.15) want het terrein is groot en als je in de drukte komt en naar het andere eind van het stadion moet... Je kan altijd erin en eruit, als je je kaart maar hebt.

Tendance schreef:
Spätestens
Dit betekent "op z'n laatst".

Ze verwachten dus, dat je minimaal een uur van te voren aanwezig bent.
Je mag dus zelf weten hoe laat je er bent, maar je moet er wel voor een bepaalde tijd zijn.

Of

Je mag op z'n laatst een uur van te voren naar binnen, maar misschien ook eerder al.
Je kunt het op 2 manieren opvatten, dus aan enkel vertalen heb je niet zoveel.

Oke, dank jullie wel!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:29

Eurosport zend niet uit vandaag -O-