takkie_muis schreef: mega cute[ Afbeelding ]dit moet ik ook mijn mini maar eens aanleren die voelt zich toch al een te grote schoothond
NathalietjeB schreef:takkie_muis schreef: mega cute[ Afbeelding ]dit moet ik ook mijn mini maar eens aanleren die voelt zich toch al een te grote schoothond Dat wil ik dan zien haha
Takkie, als ik het kon deed ik het wel voor je Maar er zijn toch ook online programma's waar je foto's na elkaar kan zetten en er een gif van maken?
Ja, nu herken ik je 100% Haha, ik ga even voor je kijken Takkie, want ik heb mijn vorige ook aangepast..
Wahahaha nooit geweten dat het zo'n herkenningspunt was En ik maar denken dat ik niet opviel in de menigte OS kon dan ook niet meer achterblijven dus die ook maar weer veranderd badass.
chelle_dora schreef:Wahahaha nooit geweten dat het zo'n herkenningspunt was En ik maar denken dat ik niet opviel in de menigte OS kon dan ook niet meer achterblijven dus die ook maar weer veranderd badass.Jij bent echt wel bekend hoor.
Ben soms wel een kreng hoor Dat weet ik wel Doe m'n best het af en toe in te houden maar soms is het zo moeilijk Zit ook wel de godgansedag te bokken moet ik zeggen, tis zo verleidelijk zo tussen werk door
chelle_dora schreef:Ben soms wel een kreng hoor Dat weet ik wel Doe m'n best het af en toe in te houden maar soms is het zo moeilijk Zit ook wel de godgansedag te bokken moet ik zeggen, tis zo verleidelijk zo tussen werk door Jou herken ik idd aan je ava
chelle_dora, volgens mij ben je best een BB Takkie, ja, die van nu is een herkenningspunt, maar je nieuwe is nooit zo leuk om naar te kijken!
Oh Ik dacht dat k alleen een vervelende bokker was Nu ik wat meer op de ava's ga letten moet ik zeggen dat het eigenlijk inderdaad verdomd goede herkenpunten zijn