plutolover schreef:ik vond niet echt veel boeinds hahahik hoop dat anky gewoon goud wint!! En ze blijft een LEGENDE, hahahet zou leuk voor dr zijn, maar ik ben ook al blij als een andere nederlander wint hoor! Nederland bovenaan
Blinnii schreef:Dan vind ik dat Scandic met ruiter eerder dit had verdiend..Ja, echt! Die proef was véél fijner en ook beter op de muziek.
Hm, mag dat ook echt? Als je met een hand wil rijden moet je gaan westernen Vind het zo'n "buitenritbeeld"
Mara schreef:plutolover schreef:ik vond niet echt veel boeinds hahahik hoop dat anky gewoon goud wint!! En ze blijft een LEGENDE, hahahet zou leuk voor dr zijn, maar ik ben ook al blij als een andere nederlander wint hoor! Nederland bovenaan NED 1,2 en 3
FriesWytske schreef:Ik snap er helemaal niets meer van. Zitten zij naar iets anders te kijken als wij. Waar kijk jij dan?En wat is er anders?
Thomas schreef:FriesWytske schreef:Ik snap er helemaal niets meer van. Zitten zij naar iets anders te kijken als wij. Waar kijk jij dan?En wat is er anders?omdat hij zulke hoge punten heeft bedoelt ze denk ik
Ik ben benieuwd Totilas is altijd de 2e dag hectisch....en daarna weer vol geconcentreerd.Ik wacht wel af, ik gun ze het allemaal.