Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:Anky geeft toch ook les aan Edward en Adelinde? Dan kan ze toch niet zeggen dat ze gefaald heeft. Lijkt mij juist super als je pupillen hetzo goed doen. Dan doe je toch iets goeds! Ook al wordt je zelf misschien niet eerste maar tweede, of derde
Menino schreef:ik snap het ook wel, maar ik vind het een beetje negatief eigenlijk. Ik bedoel, ze heeft 3 olympisch gouden medailles en nog tientallen titels op haar naam staan. Dan ben je echt wel een legende. Ook als je een paar keer 3e of 4e of 5e wordt.
Ulissa schreef:Thats_Me schreef:Anky geeft toch ook les aan Edward en Adelinde? Dan kan ze toch niet zeggen dat ze gefaald heeft. Lijkt mij juist super als je pupillen hetzo goed doen. Dan doe je toch iets goeds! Ook al wordt je zelf misschien niet eerste maar tweede, of derde
Een correctie Anky geeft geen les aan Edward en Totilas, dat doet Nicole Werner.
Anne_GTI schreef:Thats_Me schreef:Deze kür houdt mijn aandacht niet echt vast. Of het ligt aan de muziek of de combinatie geen idee maar iets mist.
Sinterklaas, want ik hoorde er toch net "daar wordt aan de deur geklopt" voorbij komen....