YamaSaki schreef:Onder de douche zing ik juist niet hahaha
Dan hoort juist iedereen het
Nee, pc aan, Audacity erbij...microfoon in de hand en zingen maar!
Ik voel een karaoke meat aankomen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quad schreef:YamaSaki schreef:Onder de douche zing ik juist niet hahaha
_San87_ schreef:Myfairytale schreef:Ik heb niets gedaan.. hij had een euhm.... verkeerde verwachting...
Geef 'm een schop in zijn hol.
Waarom krijg ik dat soort Tweakers nooit, de mijne zijn altijd keurig netjes en gezellig.
crizyz schreef:Waarom krijgen sommigen hier eigenlijk wel een postcount van dit topic en anderen niet? :S
Als in, postcount die hier direct onder je naam staat (niet die informatieve ofzoiets).
Jeffrey87 schreef:ChatCity... en Ilse.nl had toen ook zo'n chat
Boppert schreef:
Myfairytale schreef:Hij heeft me fb opgezocht, zonder mijn gegevens te weten.. (geen naam, exacte woonplaats, andere namen, foto's o.i.d.) en nu doet ie eng... was ff bang dat mijn ex het was, maar toch niet volgens mij... ga m nu fijn blokkeren!
Exitium schreef:[ Video ]
Blijft voor mij nog wel hun beste nummer, heeft ook een persoonlijke betekenis voor me. Broken wings is ook geweldig.
YamaSaki schreef:Karaoke vlees?
Hoe moet ik me zingend vlees voorstellen?
Maar een karaoke meet zeg ik geen nee tegen!
Quad schreef:Myfairytale schreef:Hij heeft me fb opgezocht, zonder mijn gegevens te weten.. (geen naam, exacte woonplaats, andere namen, foto's o.i.d.) en nu doet ie eng... was ff bang dat mijn ex het was, maar toch niet volgens mij... ga m nu fijn blokkeren!
Moment, heb je zijn nicknaam? En eventueel een screenshot? Moet je even MueR inlichten, krijgt hij een niet al te fijne preek.
milou123 schreef:Myfairytale schreef:Hij heeft me fb opgezocht, zonder mijn gegevens te weten.. (geen naam, exacte woonplaats, andere namen, foto's o.i.d.) en nu doet ie eng... was ff bang dat mijn ex het was, maar toch niet volgens mij... ga m nu fijn blokkeren!
Meld het even aan MueR.