M3lisss schreef:
Het valt te proberen natuurlijk. Ze zijn hun Olympische ticket kwijt en dit incident grijpen ze met beide handen aan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:M3lisss schreef:
Aan het paard leek je echt niets te zien, zou hij er zelf niet door afgeleid zijn geweest?
Tendance schreef:Vorige week examen gedaan voor de jurycursus springen en het antwoord op een vraag was: Als een parcoursbouwer dermate in de weg loopt, dat het de ruiter uit zijn lijn brengt of de parcoursbouwer in de weg of in/ voor een hindernis staat, dan mag de ruiter stoppen met de hand omhoog om protest in te dienen.
Zodra dit geaccepteerd wordt door de jury, mag de ruiter opnieuw aanrijden. Maar dan ben je ook uit je ritme.

Free2 schreef:friendly schreef:Ik heb het stukje van die ier en parcoursbouwer gemist, dat wil ik nog wel s zien
Die wil ik ook heel graag zien!
Heb trouwens wel erg medelijden met die parcourshulp, die kon wel door de grond zakken denk ik.. Die zal er nog wel even wakker van liggen
friendly schreef:Gevonden! Slechte kwaliteit maar ok. Cian O'Connor en de parcourshulp: http://www.irishexaminer.com/breakingne ... 92222.html
Gebeurde nog best op tijd voor de sprong. Zou dat nou echt zo veel invloed gehad hebben vraag ik mij af?