Ik hou wel van muziek overigens!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik ben wel een rockchick ja. AC/DC, Led Zeppelin, Pink Floyd ( <3 ), Guns 'n Roses, dat zijn toch wel mijn favorieten.
Ik luister vooral alle vormen van rock en metal.
Geryon schreef:_San87_ en Exitium, wat een heeeerlijke muzieksmaak hebben jullie!
Boppert schreef:Alter Bridge, Audioslave, Soundgarden, Dreamtheater, Iron Maiden, Breaking Benjamin, Tremonti, Guns and Roses, Metallica, Stone Sour
Geryon schreef:engelbert humperdinck, fats domino, roy orbison, john miles, hollies, maar ook stones, beatles en nog meer van ervoor maar waarvan ik de namen niet weet
Ik wil gewoon terug naar de jaren 60
ThinkCreativ schreef:Bijna alles, zolang het maar geen smartlap-achtig iets
Ethirty schreef:_San87_ schreef:Ik ben wel een rockchick ja. AC/DC, Led Zeppelin, Pink Floyd ( <3 ), Guns 'n Roses, dat zijn toch wel mijn favorieten.
Ik luister vooral alle vormen van rock en metal.
Guns 'N Roses![]()
Paar jaar terug nog hun eerste 4 albums meegenomen uit de FRS. In de tijd dat je nog cassettebandjes had letterlijk helemaal grijs gedraaid. Kon ze niet laten liggen. En Slash is een gitaar goed natuurlijk![]()
DVD van AC/DC in, ik geloof, Zuid-Amerika is ook briljant. Die oude mannetjes stuiteren nog steeds dat podium heen en weer.
Thunderstruck
laetitia schreef:Weet je waar dit topic me aan doet denken.
De oude vertrouwde chatrooms van de jaren 90!! Geweldig!!