Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:soloro schreef:Had nog geen prijsuitreiking gezien. Maar snap nu wel waarom undercover dat niet zo trekt xD.
Idd, snap ook niet waarom Edward hem rijdt, je schiet er toch niets mee opJe zag nu ook 1 dame (de Zwitserse?) met paard aan touwtje er meteen uitgaan
Amandavd schreef:Relaxed schreef:Idd, snap ook niet waarom Edward hem rijdt, je schiet er toch niets mee opJe zag nu ook 1 dame (de Zwitserse?) met paard aan touwtje er meteen uitgaan
Omdat Edward geen ander paard mocht rijden tijdens de uitreiking?
R12312 schreef:Damelza schreef:Springpaarden zijn juist vaak veel heter. Maar kunnen inderdaad meestal wel wat meer hebben
Heeft niets met de paarden te maken, de springruiters kunnen veel meer hebben dan dressuurruiters, daar zit het grote verschil
R12312 schreef:Damelza schreef:Ja ik bedoelde ook meer in training / de combinatie.
Ik bedoel dat echt niet lullig naar Gal toe, maar zet Undercover maar eens een half jaartje bij Schroder, Vrieling, Dubbeldam of van der Vleuten. Dan herken je het hele paard niet weer
lisaislisa schreef:Waarschijnlijk, maar ik denk ook niet dat hij dan nog 80 procent scoort in de grand prix![]()
R12312 schreef:lisaislisa schreef:Waarschijnlijk, maar ik denk ook niet dat hij dan nog 80 procent scoort in de grand prix![]()
Vergis je niet, in hoe die jongens dressuurmatig kunnen rijden..........