Iolanthe schreef:Aria_zz schreef:En ik moet kleren klaar leggen voor de verhuis! Laat me dat eens doen ipv bijlezen! Ik moet ook nog alles verzamelen, want ik ga een week niet op mijn kot komen? Om ter snelst? Sgoed doen we!
takkie_muis schreef:Gaat gij op vakantie?Ik ben wel aan vakantie toe -zucht-Was dat tegen mij? Ja, gaan skiën, dus ik moet echt wel genoeg t-shirts en topjes meenemen
Aria_zz schreef:Iolanthe schreef:Ik moet ook nog alles verzamelen, want ik ga een week niet op mijn kot komen? Om ter snelst? Sgoed doen we!START!
Iolanthe schreef:takkie_muis schreef:Gaat gij op vakantie?Ik ben wel aan vakantie toe -zucht-Was dat tegen mij? Ja, gaan skiën, dus ik moet echt wel genoeg t-shirts en topjes meenemen Lekkaaaaahhh
Ik heb alleen geen plaats meer om schoenen mee te doen Het wordt dus alleen het paar schoenen dat ik morgen aan doe en mijn rubberlaarzen of boots...
JorisDy schreef:Woeeehoeee mijn ban is afgekocht Teamies super bedankt voor deze vermakelijke dagNu vraag ik me af: Hoe heb je hem afgekocht? En teammies, ik ben ookw el in voor nog een ronde!
Iolanthe schreef:KLAAR Ik nu pas! Maar wel voor 2weken. Niet opreis of op vakantie takkie_muis, maar terug naar de hometown om te leren voor de examens