Hey EngeltjeS heb je die stem nou nog niet terug? Die ben je wel goed kwijt dus. Ga eens na waar je allemaal bent geweest, misschien ligt hij daar nog ergens...Sorry ben in een melige bui, geloof ik
Myrthe_Yolto schreef:doris vanneuh, banneuh het vriendinnetjevanmyrthevanderadio! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Myrthe, mijn favoriete radiosletje! Kan ik die radio trouwens ergens terugluisteren?
*springt tussenbeide, troost Doris en geeft Claire een standje*Kalm aan, geen onenigheden hier! We houden het leuk voor iedereen!
JPitty schreef:*springt tussenbeide, troost Doris en geeft Claire een standje*Kalm aan, geen onenigheden hier! We houden het leuk voor iedereen!ik dacht te snel, ik las (dacht ik): One Night Stands
EngeltjeS schreef:JPitty schreef:*springt tussenbeide, troost Doris en geeft Claire een standje*Kalm aan, geen onenigheden hier! We houden het leuk voor iedereen!ik dacht te snel, ik las (dacht ik): One Night StandsHola, we zijn dan wel verloofd, maar dat gaat misschien wel heel ver!
doriss schreef:Het is al goed allerliefste geliefde! Wanneer gaan we trouwen?Hmmmzz.................................is de datum nog steeds niet bekend?
Pfff, word wel tijd hoor dames. Het kussentje om de ringen op te leggen, is niet meer zo wit als dat hij was...
iedereen vast vrij vragenben nu mn dozen aan het inpakken voor de verhuizing, vind t stiekem best spannend om te verhuizen naar een nieuw huisje..