Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mar10tje schreef:En de wereldruiterspelen dan? dacht dat ze daar ook nog voor ging?
JE hoort de laatste tijd wel veel verschillende berichten, paard oud, motivatie weg, paard nog goed en vooruitgang in, nog motivatie zat.
Haar Collumns in de Telegraaf zijn altijd zo fijn!
Talida schreef:mar10tje schreef:En de wereldruiterspelen dan? dacht dat ze daar ook nog voor ging?
JE hoort de laatste tijd wel veel verschillende berichten, paard oud, motivatie weg, paard nog goed en vooruitgang in, nog motivatie zat.
Haar Collumns in de Telegraaf zijn altijd zo fijn!
Denk dat ze daar western gaat doen
Rivaldo schreef:flicka schreef:Bettine, beweeglijke handen heeft niets te maken met leeftijd. Ik vind haar gewoon niet prettig overkomen te paard. Ik dacht eerst dat er een vent binnenkwam.
Muziek van Kittel vond ik ook leuk. Ben benieuwd waar Adelinde op rijdt.
Iemand schreef over breedbeeld, je kan je tv makkelijk anders instellen, die van mij gaat gewoon over op normaal scherm, tenminste, met deze uitzending wel. Heb prachtig beeld.
Nou, ga weer naar beneden en hopelijk genieten van de 3 Nederlandse ruiters. Ik hoop dat het kicken wordt.
Ben nu zelf ook van het mannelijk geslacht (zeker maar gerust jongentje) maar vind dit zeker geen reden..