Ik vind de prijs best redelijk hoor. Je wordt er wel echt een hele dag bezig gehouden, meer shows dan je op 1 dag zien kan, er wordt een boel kennis en informatie gedeelt en je kan ook makkelijk contact leggen met allerlei ondernemers in de paardensport en dus makkelijk vergelijken.
Ik vond het zeker geen straf om 30 euro neer te leggen. Ondertussen is natuurlijk heel veel informatie op internet en YouTube beschikbaar maar toen dat nog niet was heb ik echt genoten van bijvoorbeeld Lammert Haanstra en Emiel Voest.
Weet niet hoe ik dat nu zou ervaren.
Rivjenn
Geplaatst: 07-09-18 11:19
Ikvind het eigenlijk ook best duur. Weet niet hoe de prijzen nu zijn maar de laatste keer ik denk 4 jaar terug waren de prijzen bij Equitana nog lager. En dat is veel groter. Desalniettemin vind ik Horse event erg leuk en hoop ik natuurlijk de kaartjes te winnen maar ja met mij nog vele anderen
Nou ja, ik vind het sowieso een irritant gebeuren omdat heel bokt ermee volgespamd wordt. Dat wekt bij mij al weerzin. Misschien ben ik er ook gewoon te oud voor
Ik weet niet, vindt het altijd wel wat hebben. Het is maar een week of2/3 per jaar dat Bokt ermee volgespamt wordt. Ik denk dat als je er niks mee hebt dat het een kwestie is van je er bij neerleggen. Voor degene die er wel wat mee hebben is het een deel van de beleving en de toeleving naar Horse Event toe...