Wat zullen jullie in spanning hebben gezeten. Hopelijk heeft Amon er stiekem toch wat van geleerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:jolanda10 schreef:Wat fijn te lezen dat alles goed is met Amon.
Ik begrijp de bovenstaande reactie ook niet. Ik loop ook wel eens met mijn paard aan de hand over de Drunense Duinen, en mijn dochter gaat dan onder het zadel met haar pony mee. Als ik last van mijn rug heb kan ik niet zo lang rijden en zo lossen we het ook op. Lekker een frisse neus halen hoeft niet altijd onder het zadel te gebeuren![]()
Ik neem dan wel een hoofdstel met voldoende lange longeerlijn eraan, maar ieder zijn idee daar over. Idd als je eraf valt heb je veel minder hoevast aan je paard en is hij zo ook vertrokken.
Volgens mij bedoel je wat anders
Kimmes schreef:jenga_8 schreef:gelukkig weer terecht... wie gaat er dan ook met een paard aan de hand lopen op de hei...
En toen werd het na al die geweldige reacties alsnog een ''BOKT'' topic
Zucht....
jenga_8 schreef:gelukkig weer terecht... wie gaat er dan ook met een paard aan de hand lopen op de hei...
figora schreef:Ik ga me er toch even in mengen.... Het is absoluut niet raar om met een paard te wandelen op de weide. Maar er zijn gewoon paarden waar dit absoluut niet mee kan. Dat is gewoon per paard verschillend. Het is aan de eigenaar om hierover te beslissen, je kunt niet elk paard over 1 kam scheren vind ik...
figora schreef:Ja slimmerd