Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MSQuincyTE schreef:Zijn ze nou helemaal gek geworden met hun terug kopen
Swieb schreef:Ik heb bericht van de advocaat gehad, maar daar sond niet veel bijster nieuws in. Wel dat ik in elk geval het recht heb hem terug te KOPEN voor het bedrag wat zij ervoor betaald hebben. Dit gaat de advocaat verder uitzoeken omdat het niet allemaal zuivere koffie lijkt te zijn.
We zijn de "terugweg"van Swieber aan het uitpluizen en we zijn al een heel end, maar helaas nog niet bij Tess, maar geloof me er wordt nog steeds hard aan gewerkt.
Ook al post ik op dit moment niet zoveel, ik ben er nog steeds mee bezig en ik geef ook de moed niet op. Maar over sommige dingen is het beter te zwijgen tot je 100% zekerheid hebt, roddels zijn eerder de wereld in geholpen dan eruit!
Roxx schreef:Dus ze kunnen de huidige eigenaar dwingen hem aan jou te verkopen voor het bedrag dat zij er voor hebben betaald?
Jolliegirl schreef:Roxx schreef:Dus ze kunnen de huidige eigenaar dwingen hem aan jou te verkopen voor het bedrag dat zij er voor hebben betaald?
wat ik er van begrijp wel jajolanda staat hoge rin haar recht wat betrefd terugkopen.
silvana schreef:Uiteindelijk moest iedereen chippen laat die chip nu in ons voordeel werken en moet iedere nieuwe eigenaar zijn paard laten natrekken op zijn chip.Dan kom je er snel genoeg achter of hij gestolen is of niet.