Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Hoe kwamen ze er achter dat er hennep kwekerijen zitten? Zo zonder redelijke verdenking van? En dan zonder huiszoekingsbevel?
Leuk spelletje van de tegenpartij? Er naar toe, en dan komt ook de politie en oeps hennep kwekerij,?!
Dat vind ik,nog het vreemde....de politie komt nl in eerst instantie vanwege een uit de hand gelopen ruzie, aanhoudingen vanwege uitzoeken betreffende mishandelingen over en weer, waar overigens wel aangifte voor moet worden gedaan.....wanneer komen de kwekerijen dan in zicht? Eerdere dreigingen tegenpartij? Misschien is de handel wel financiering beide partijen......
dees_daan schreef:OnzeFons1 schreef:Het zijn inderdaad hele keurige hardwerkende mensen die toevallig illegaal stroom aftapte en toevallig een pistool in huis vonden dat toevallig afging...
In het paardenwereldje staan ze bekend als kampers maar daar mag je inderdaad niet op bevooroordelen.
Hoe het met de kwekerijen zit is nog niet bekend, ze hebben nog geen bewijs gevonden dat er geschoten is dus ook dat zijn aannames..
Daarnaast is de andere partij bewust de confrontatie aan gegaan, dus zo heilig zijn zij ook niet.
Danique_G schreef:Dat heet sarcasme. K*tmarokkanen, is meer een 'begrip'
Aangezien er hier word gesproken over hoe erg kampers wel niet zijnover kampers mag je wel vanalles zeggen, ik trek het door naar marokkanen en het hek is van de dam.
listiglistje schreef:Nou ik heb/ken geen 14 man die ff met kettingen en ijzeren voorwerpen even een paard op gaan halen![]()
Maar daarintegen zou ik ook niet het kamp op lopen in mijn eentje![]()
Volgens mij zijn beide partijen geen zuivere koffie
pimaude schreef:Wanneer wordt er meer bekend over dit drama?
Sientje schreef:pimaude schreef:Wanneer wordt er meer bekend over dit drama?
http://www.haarlemsdagblad.nl/regionaal ... lref=vptop
Sientje schreef:pimaude schreef:Wanneer wordt er meer bekend over dit drama?
http://www.haarlemsdagblad.nl/regionaal ... lref=vptop
Furrow schreef:Maar wat ik niet snap is dat alle 15 verdacht worden van paardendiefstal?
Zwartje07 schreef:Volgens mij was het 10 man en of ze kettingen mee genomen hebben word verteld maar of dat echt zo is heb ik nog niet gelezen volgens mij.
Misschien hebben beide ook nog een teveel aan fantasie.
En als ik goed begrepen heb zijn er van beide kanten mensen op gepakt.
Verder ben ik het met je eens dat het bij beide geen zuivere koffie is.