Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Air schreef:...als ik je taalgebruik zo inschat zijn je posts hier niet geplaatst als journalist in functie.
Air schreef:Daarnaast insinueer je dingen erbij die iemand een slechte naam kunnen bezorgen.
.
! Evelienepien schreef:Electra 63; mijn GB komt 2x per jaar en maakt daar een verslagje van als hij iets heeft moeten doen. Dit gaat in zijn map en ik krijg voor eigen admi het gele doorgedrukte beschreven vel mee na huis...?!
Dus blijkbaar verschil van werkwijze!
!
.... russel schreef:Als de tandarts 1 keer per jaar komt en en het letsel kort daarna is gebeurd? Of als U2 uit het vizier is gelaten? Kwaadwillende zijn creatief....
Ook dit is speculeren....
Daarmee laat ik zie dat alles kan....en daarom zal een onderzoek ook veel werk vergen....
pien_2010 schreef:Eens met Russel. Om daarom nu al gelijk LE in het bankje van "ze licht de boel op" te zetten, vind ik ongeloofwaardig. Daarvoor haalt ze zich teveel op de hals. Een advocaat gaat zijn carrière lijkt me niet op het spel zetten door foto te fotoshoppen.
Citaat:De kliniek in Gent is gerenommeerd en mag je toch wel onafhankelijk noemen. Als zij spreken over ernstige kaak schade dan zal zo'n rapport als bewijslast toch ook wel mee doen.
Shadow0 schreef:pien_2010 schreef:Eens met Russel. Om daarom nu al gelijk LE in het bankje van "ze licht de boel op" te zetten, vind ik ongeloofwaardig. Daarvoor haalt ze zich teveel op de hals. Een advocaat gaat zijn carrière lijkt me niet op het spel zetten door foto te fotoshoppen.
Dat hangt er maar geheel van af wat de advocaat wil bereiken, en of het echt z'n carriere kost. Zo is het bv nog helemaal niet duidelijk wat er bij de rechter terecht komt en dus ook niet waar de advocaat op aangesproken kan worden.
De aanname dat [iets] wel waar zou zijn omdat iemand echt niet zo ver zou gaan om het verkeerd voor te stellen... dat zou ik zeker niet doen. Zulke zaken komen voor. Valse aangiftes, vals bewijsmateriaal, totaal en volledig verzonnen zaken in aanklachten... Je moet er rekening mee houden dat het kan, je kunt het niet op voorhand meteen uitsluiten.Citaat:De kliniek in Gent is gerenommeerd en mag je toch wel onafhankelijk noemen. Als zij spreken over ernstige kaak schade dan zal zo'n rapport als bewijslast toch ook wel mee doen.
Maar de informatie van de kliniek van Gent is nog NIET uit eerste hand openbaar gemaakt. Er is veel naar verwezen, er is veel over gezegd, maar het gehele rapport is niet bekend. Er valt dus niet zoveel te concluderen daarover. We weten het gewoon niet.
pien_2010 schreef:Precies Shadow, dus om nu bij voorbaat maar te stellen dat LE en de hare een stelletje oplichters zijn etc. kun je dus ook niet zeggen, net zo min als dat Bartels fout zit of goed. Niemand die de echte rapporten heeft gezien kan een uitspraak doen en zoals mijn vader vroeger al zei: "iemand is pas schuldig als dat bewezen is". Dat geldt in dit geval dus voor alle partijen.
Citaat:Neemt niet weg dat ik het persoonlijk wel getuige vindt van moed als je tegen een stal als Bartels een recht zaak durft te beginnen. Want wat een röring zal dat opleveren, hetgeen LE zich echt wel van te voren gerealiseerd heeft.
Shadow0 schreef:En feitelijk ontkracht je je eigen uitgangspunt ook weer door te stellen:Citaat:Neemt niet weg dat ik het persoonlijk wel getuige vindt van moed als je tegen een stal als Bartels een recht zaak durft te beginnen. Want wat een röring zal dat opleveren, hetgeen LE zich echt wel van te voren gerealiseerd heeft.
Dat is toch meteen weer een behoorlijke aanname ten gunste van LE (en tegen Bartels.)
Netje schreef:Ehhh, gaan we nu muggenziften?? Het overzicht wat Adrian maakt, lijkt me helder.
Adrian schreef:Air schreef:Vraag mij daarnaast af of het wel rechtmatig is om foto's openbaar te maken die zijn verwijderd door de eigenaar...
Moet je aan denken voordat je iets openbaar op internet plaatst !! Vrije nieuwsgaring heet dat !!
? Ik was wel benieuwd ernaar, maar kan ze nu niet meer zien. 
Citaat:Heb je daarom de foto's weggehaald? Ik was wel benieuwd ernaar, maar kan ze nu niet meer zien.