Mijn kids zitten doodsstil met hen mond open altijd naar springen te kijken (6 en 3,5jaar) Mijn oudste wil de technieken afkijken om met arty (zijn shet) het na te kunnen doen
Ik zou gaan hardlopen naarik ben denk ik niet terug voor de volgende nederlander
Jongens ik heb e OP gelezen maar ik snap het niet helemaal. Dit is nog niet op tijd toch?? Dit is qualificatie en telt mee voor de landenwedstrijd? krijgen we dan vandaag al barrage of van de week pas?
Mooie slowmotion beelden op NOS. Wat een irritant interview.
Echt he... zit ook al te kijken
Wat je al niet moet verzinnen om mensen bezig te houden en een pauze te overbruggen.
01San
Geplaatst: 04-08-12 12:44
testebeest schreef:
Mijn kids zitten doodsstil met hen mond open altijd naar springen te kijken (6 en 3,5jaar) Mijn oudste wil de technieken afkijken om met arty (zijn shet) het na te kunnen doen
geweldig!
Janski
testebeest schreef:
emmy is jarig en iedereen moet dat weten.... pff niet echt zinnig. zet dan een muziekje aan ofzo
ANOUKIEE
Zo nu toch pauze is wie heeft even tijd om me uit te leggen hoe deze kwalificatieronde nou werkt, heb de openingspost al gelezen maar ben er nog niet helemaal uit. De beste 60 ruiters gaan door naar kwalificatie ronde 2? En alle teamleden? Is dit op tijd of op strafpunten want op de volgende site:http://www.london2012.com/equestrian/event/jumping-individual/index.html staan alleen maar strafpunten. Hoe zit het met gediskwalificeerde teamleden is het voor dat land al meteen over?
Wie kan me helpen .
Laatst bijgewerkt door ANOUKIEE op 04-08-12 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Mayflower_
Geplaatst: 04-08-12 12:45
testebeest schreef:
Heerlijk; opgevoede kinderen. Wat schattig dat hij het na wil doen met zijn shetje.
Raponsje
Geplaatst: 04-08-12 12:45
Esther_r20 schreef:
emmy is jarig en iedereen moet dat weten.... pff niet echt zinnig. zet dan een muziekje aan ofzo
Zou zeggen laat haar een rondje in de tractors doen.
Misschien grappig detail, zeer veel paarden die hier meelopen zijn Duits, Nederlands en sommigen Belgisch of Frans gefokt
Waarschijnlijk weten velen onder jullie dit wel hoor, maar ik vond het wel tof. Al die paarden over de hele wereld en die komen bijna allemaal uit hetzelfde plekje in Europa