Ladybird schreef:ownee, ze zijn bij deze mayonaise vergeten af te halen van zn kont er zit nog een witte vlek Ojee.. Wie haalt er even een patatje doorheen
UMayDream schreef:Ladybird schreef:ownee, ze zijn bij deze mayonaise vergeten af te halen van zn kont er zit nog een witte vlek Ojee.. Wie haalt er even een patatje doorheen Cayenne is daar aanwezig misschien dat zij dat wilt doen
IlonavB schreef:Boompje1985 schreef:met je 21ste meedoen aan de OS jeetje !Wil ik ook wel, haha!Had begrepen dat er ook eentje van 16 meedeed, en met zwemmen en turnen had ik er ook al veel van 18/19 gezien.
IlonavB schreef:Boompje1985 schreef:met je 21ste meedoen aan de OS jeetje !Wil ik ook wel, haha!Ja ik ook
Ludique96 schreef:UMayDream schreef:Ojee.. Wie haalt er even een patatje doorheen Cayenne is daar aanwezig misschien dat zij dat wilt doen
Boompje1985 schreef:met je 21ste meedoen aan de OS jeetje !Elaine is toch ook nog maar 22?Gisteren won er bij zwemmen een meisje van 15 en die turnsters zijn ook zo giga jong.Mary King!!
Ik vind het idee dat ik zondag op kamp moet en geen live stream kan kijken absoluut geen leuk idee, vooral niet omdat dat het springen is
MarliesV schreef:Boompje1985 schreef:met je 21ste meedoen aan de OS jeetje !Elaine is toch ook nog maar 22?Gisteren won er bij zwemmen een meisje van 15 en die turnsters zijn ook zo giga jong.Mary King!!15 Halleluja
xHaithi schreef:pep_chinook schreef:De q staat voor qualifed of te wel geplaatst En wat houdt dat dan in? Geplaatst voor de finale deze ruiters gaan door voor de finale.