Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepper1 schreef:Wat ik ook niet helemaal snap, MAR zou de derde generatie zijn, die op de OS kan gaan starten.
Zoals papa Rath zegt, mijn vrouw en haar moeder zijn ook allebei gestart.
Maar ze is toch de stiefmoeder?
Dan heeft het toch niets met generatie te maken?
purkie schreef:Wat ik ook niet helemaal snap, MAR zou de derde generatie zijn, die op de OS kan gaan starten.
Zoals papa Rath zegt, mijn vrouw en haar moeder zijn ook allebei gestart.
Maar ze is toch de stiefmoeder?
Dan heeft het toch niets met generatie te maken?
astridastrid schreef:Ik vind dit echt een arrogante uitspraak van vader Rath. Jammer dat ze gewoon niet eerlijk hun verkeerde keuze toegeven en daar naar handelen.Citaat:“Matthias en Totilas hebben alle kans op het winnen van een medaille.
SanderD schreef:Als Vader Rath zo stellig wil kunnen beweren dat hij niet verkocht wordt, dan had hij 100% eigenaar moeten zijn, en dat is hij niet. Linsenhoff heeft alleen het recht om erop te zitten gekocht, dus het is niet eens hun paard. Nogal voorbarig om dan al over 'familie' et cetera te gaan praten, terwijl PS - als hij verstandig is - ervoor gezorgd heeft dat hij niet permanent aan Linsenhoff vast zit en er dus opties zijn om van ruiter te kunnen wisselen. Als hij dat niet gedaan heeft, is hij toch niet zo'n gewiekst zakenman als waarvoor men hem slijt.