Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Repelsteeltje, het enige commentaar dat jij hebt gekregen is dat je een hoefbevangen shet "met een loopje" op een bevroren hobbelige grond zette...nu schrijf dat hij niet hoefbevangen is...maar dat had je toen niet gezegd. Het lijkt mij heel duidelijk dat als een dier al pijn heeft bij lopen, dat een hobbeling met een zwikking, want de voet draait mee, nog meer pijn doet...
Overigens zijn het maar een paar dagen geweest...je doet of een manier bedenken structurele veranderingen moeten gaan worden......
Je hebt geen commentaar gekregen op je totale verzorging van je paarden, of afgezeken "dat je een paard redt"....of afgezeken over je terrein, over hoe je paarden er uit zien...maar dat haal je er nu wel bijJij kunt ook overdrijven....dan is het zo dat posts die inderdaad erg aanvallend en agressief zijn, worden verwijderd, en nu je toch hier blijft, is dat wellicht voor jouw wel zo fijn, want de mensen kunnen die nu niet meer lezen en zien jouw nu meer blanco, waardoor je ook eerder weer in de groep terug zult vallen....bedoel maar...dat is dan dankzij het beleid waar ook kritiek op is.
Jouw posts over mij op Poetsplaats.nu staan er nog en daar laat je je anders uit...bedoel maar...heeft mij ook een andere kijk gegeven, maar kennelijk kreeg je niet wat je wilde en wil je blijven.
Maar dat mag hoor en over mijn jonkie waar ik al een jaar mee tob en onderhand ook grijze haren over krijg, zijn suggesties van Iedereen welkom.....ook van de pennys, want hij heeft nl wel een stuk met Horsemaster en BG11 heb ik doorgezaaid op een stuk waar de anderen lopen, omdat Horsemaster niet tegen extreme droogte kan....overigens weidebeheer is alles op advies hier gedaan...woon tussen die-hards kwa boerenachtergrond.
Repelsteeltje, van mij ben je hartelijk welkom op bokt hoor....ik ben wellicht jouw boktnaam na een paar weken allang vergeten.....en dan ga ik in de foutom het ergens met jouw eens te zijn....
![]()
Zoals nu bv met je schuilstal, ik heb er een op de wei, foeilijk ding, maar weghalen is nooit meer zetten, hier vliegen ze regelmatig over en maken foto's en leggen de foto's over elkaar......maar omdat ik in de bible belt woon, hebben bepaalde mensen een speciale voorkeur lijkt het, die zetten hele hokken in een paar weekenden zonder vergunning...
Op het punt van jouw omgeving heb ik nooit commentaar gehad....
[naam] schreef:Terwijl na pijnstilling bleek dat de shetlander in kwestie niet alleen hoefbevangen is maar ook geheel vastzit in zijn spieren
russel schreef:Dus laten we gewoon weer verder gaan.....
Tendance schreef:Oftewel alleen kostenbesparing. En ik heb het nu niet over het bijhouden van de hoeven, maar over het bekappen van de hoeven, waarvan mensen zeggen, dat ze het ook zelf doen.
Tendance schreef:Bovenstaande is voor mij niet overtuigend genoeg.
Mensen zonder gedegen opleiding blijven van de hoeven van mijn paarden af!
Nogmaals, wat een ander doet moet ie zelf weten, maar bovenstaande redenen zijn voor mij bij mijn paarden geen overtuiging, dat ik het zelf zou moeten doen.
kareldeg schreef:[naam] schreef:Zo'n verbetering als bij mijne red je echter niet met een bezoek van de hoefsmid eens in de 6 weken. Dan moet je hem iedere 2 weken laten komen, en dat 2,5 jaar lang, zouden jullie dat ook doen dan?
Geen idee, ik koop nooit van die probleemgevallen.
kareldeg schreef:Anoniem schreef:Zo'n verbetering als bij mijne red je echter niet met een bezoek van de hoefsmid eens in de 6 weken. Dan moet je hem iedere 2 weken laten komen, en dat 2,5 jaar lang, zouden jullie dat ook doen dan?
Geen idee, ik koop nooit van die probleemgevallen.