russel schreef:Ondertussen zit ik wel met een ziek paard omdat hij zich leegschijt van die zwaarbemeste weides koeienhooi dat als prima paardenhooi verkocht wordt, want waar vind je de akkers die ingezaaid zijn met fructaan arm en eiwitarm gras voor langstelig paardenhooi? Daar betaal ik graag 5 euro per pak voor want DAT is schaars en DAT kwaliteit, daar is niet aan te komen............

Maar het is ook wel zaak om je afnemers te kennen, het spul goed te bekijken en evt monsters te laten nemen

Leuk hoor MP handel, maar alle rotzooi beland ook op MP omdat de bekenden meestal wel weten waar je het spul wel en juist niet moet halen!
Ariebren schreef:Ik zou graag miljoenen aan belasting willen betalen.
Dan heb ik ook miljoenen te besteden

Was het maar zo'n feest voor de belastingdienst! Maar van ons worden ze zeker niet rijk

Ariebren, dan ben je een dief van je portemonnee, maar kennelijk brengt het voldoende op om het te doen en maneges betalen gewoon hoor, ook als de prijs met 75% is gestegen...die zijn ook bedrijf en rekenen dat door...
Citaat:
Sorry hoor maar wat een onzin, het meeste wordt gewoon handje contantje verkocht, zwart, niks belasting dus.
Bij ons werkt het helaas anders

Maar wij hebben dan ook niet echt maten pakken waar je als particuliertje met 1 of 2 dieren echt blij van word. Maar goed wij verkopen dan ook meer aan sportstallen en maneges en die willen ook graag een factuur voor hun boekhouding! Zwart kunnen wij ook heel weinig doen omdat alles bijgehouden word in de boekhouding...