volgens mij is die enquete gemaakt door iemand die niet zo veel van paarden afweet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mistic schreef:Ik vond het een slechte enquete, helemaal als deze gemaakt is door studenten van de Wageningen Universiteit. Daar verwacht je toch wel meer van.
madamX schreef:Mistic schreef:Ik vond het een slechte enquete, helemaal als deze gemaakt is door studenten van de Wageningen Universiteit. Daar verwacht je toch wel meer van.
Dan ben je misschien niet goed op de hoogte van de kwaliteit van de huidige 'paardenopleidingen': die is namelijk slecht, echt heel erg slecht, inclusief dat van 'Deurne'. Iets verwachten van dergelijke studenten doe ik al jaren niet meer; wanneer zij bij mij stage lopen moet ik al alle zeilen bijzetten om hen kennis bij te brengen...... De motivatie bij de huidige studenten is ook lager dan van een aantal jaren geleden...
dorientjuh schreef:Bij mij op school zou deze enquete in ieder geval zeker worden afgekeurd, en als je hiermee aan komt als afstudeeropdracht dan kun je het wel helemaal schudden. Ik weet ook niet in welk jaar de enquetemakers zitten, qua niveau denk ik hoogstens eerstejaars.
Odyne schreef:dorientjuh schreef:Bij mij op school zou deze enquete in ieder geval zeker worden afgekeurd, en als je hiermee aan komt als afstudeeropdracht dan kun je het wel helemaal schudden. Ik weet ook niet in welk jaar de enquetemakers zitten, qua niveau denk ik hoogstens eerstejaars.
Volgens mij is de enquete juist uiterst professioneel opgezet.
Lekker simpel, en duidelijk voor iedereen.
Het niveau van de vragen zegt niet zo veel over het niveau van de vragen-makers.
Ik vraag me af waarom je dit denkt?
Wel ben ik net als jij benieuwd wie dit uitvoert? Bsc, Msc of ?
Kan de TS ons dat vertellen?
Fitzroy schreef:Als iemand nu even de link van dit topic doorgeeft aan de bedenkers van de enquete, kunnen ze er misschien nog wat mee.
madamX schreef:Dan ben je misschien niet goed op de hoogte van de kwaliteit van de huidige 'paardenopleidingen': die is namelijk slecht, echt heel erg slecht, inclusief dat van 'Deurne'. Iets verwachten van dergelijke studenten doe ik al jaren niet meer; wanneer zij bij mij stage lopen moet ik al alle zeilen bijzetten om hen kennis bij te brengen...... De motivatie bij de huidige studenten is ook lager dan van een aantal jaren geleden...
Arabesk schreef:Lielle schreef:ik ben gelukkig niet de enige die dit methodologisch om te huilen vind. Vroeg me al af of ik gek werd.
HOeveel kracht en ruwvoer heeft een sportpaard nodig dat op stal staat.
ja wat moet ik daar nou invullen???
de optie 'niet op stal' zat er niet bij
Sven002 schreef:En deze vooroordelen maken het de studenten die wél willen leren alleen maar moeilijk!
Ik doe naast paardenhouderij, ook paraveterinaire (gericht op paard) en een deel van mijn stages doe ik zelfs in mijn vrije tijd.
Tot jaar 3 zit er een hoop rotzooi tussen, daar ben ik het mee eens. Maar door al deze 'vooroordelen' is het voor ons veel moeilijk geworden om wel op een leuke stage bedrijf te komen (die in je wil investeren)