We zitten niet in Hollywood hoor. Weet niet hoe het zit in België maar dan denk ik dat ik een zeer boze telefoon, mail etc naar de minister stuur en of hij mijn rekeningen zal betalen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ManonR_ schreef:petraaken schreef:En wat zal defensie doen als er iemand sterft aan een hartaanval doordat hij zo schrikt/quote]Lijkt mij niet dat iemand hier zo van gaat schrikken dat ie een hartaanval krijgt. Overdrijven is ook een vak.
Juventus schreef:had het idee om lekker op de ermelose hei te gaan rijden in het weekend van de hippiade omdat ik misschien een weekend daar blijf maar zo te lezen lijkt me dat "gevaarlijk" met een paard dat niet helicopterproof is,..
LauEef schreef:Wij wonen ook vlakbij zo'n militair gebied en soms vliegen hier gerust nog helikopters om 11 uur 's nachts nog rond. Gelukkig is dit geen dagelijks werk, maar je schrikt je toch wel kapot als je ineens een raar geluid + lichtjes door de lucht ziet vliegen.
Iedereen zegt wel; ja ze moeten maar ergens anders gaan vliegen, maar nu wil ik niet echt belachelijk doen, maar waar willen ze vliegen? Hebben jullie nederland als eens bekeken? 1 grote volgebouwd gedoe daar![]()
Maar ik kan me wel voorstellen dat je je kapot schrikt als zoiets ineens naast je piste vliegt, en ik zou ook een klacht indienen. Maar of ze er wat mee doen
Ik denk dat als die dingen nog een paar keer zo rond vliegen die paarden er vanzelf aan wennen..
Judith_ schreef:Voor zover ik weet mogen helicpoters niet eens naast paarden landen, en als hij zo laag vliegt vind ik het toch wel verdacht veel op landen lijken hoor.
Olympus_ schreef:Heb je mijn foto's gezien? Dit is dus écht véél te dicht naast een buitenbak/paardenstal naar mijn mening! Ze hebben weiland zat, maar vinden het gewoon spannend om tussen de dieren/huizen te vliegen denk ik?
En even aanhalen wat je eerder heb gezegt: 'Je hoort er niet vaak van' oid. Nee, dat vind ik niet gek, aangezien onze klachten allemaal op de grote stapel 'Niet belangrijke' gegooit worden!
Edit: Eigen risico van de eigenaar? Nou wordt ie helemaal mooi! Alsof je er zelf voor kiest om in een vlieggebied een manege te beginnen. Als hun te laag vliegen en de paarden hebben verschrikkelijke wonden omdat ze met z'n allen letterlijk door het lint gaan, wordt bij defensie de schouders opgehaald en gezegd: Eigen schuld? Belachelijk zeg!
Sorry, ik ben nu hel fel, maar als je kijkt hoe laag ze bij ons overvliegen..
Olympus_ schreef:Oké, dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry voor mijn uitvalDefensie denkt er zeker te makkelijk over vind ik, die denken dat het allemaal wel meevalt. Nu is het bij ons nooit misgegaan gelukkig, maar ik zit er niet op te wachten
Olympus_ schreef:Ja, vandaag vlogen ze inderdaad weer. Er kwam er één keer een heel laag langs, helaas was ik op stal bezig dus ik zag hem niet. Maar daarna waren ze wel weer verdwenen.
lique schreef:en jij denkt echt dat defensie daar iets aan doet??
Midasje schreef:lique schreef:en jij denkt echt dat defensie daar iets aan doet??
Nee![]()
![]()
![]()
Dit is echt geen oefening die lui zijn gewoon een beetje aan het spelen.