Olympus_ schreef:Heb je mijn foto's gezien? Dit is dus écht véél te dicht naast een buitenbak/paardenstal naar mijn mening! Ze hebben weiland zat, maar vinden het gewoon spannend om tussen de dieren/huizen te vliegen denk ik?
En even aanhalen wat je eerder heb gezegt: 'Je hoort er niet vaak van' oid. Nee, dat vind ik niet gek, aangezien onze klachten allemaal op de grote stapel 'Niet belangrijke' gegooit worden!
Edit: Eigen risico van de eigenaar? Nou wordt ie helemaal mooi! Alsof je er zelf voor kiest om in een vlieggebied een manege te beginnen. Als hun te laag vliegen en de paarden hebben verschrikkelijke wonden omdat ze met z'n allen letterlijk door het lint gaan, wordt bij defensie de schouders opgehaald en gezegd: Eigen schuld? Belachelijk zeg!
Sorry, ik ben nu hel fel, maar als je kijkt hoe laag ze bij ons overvliegen..
hoho ff over dat laatste stuk dat zeg ik niet aar defensie die denkt er gewoon heel gemakklijk over. ik vind het zelf overantwoord want een paard kan zich goed verwonden en als ze aan het rijden zijn kan het wel erger worden. maar daar kijken ze niet naar.en dat je fel bent is terecht ik zou hier ook kwaad om worden maar defensie is heel simpel en behandeld de klachten niet eens hoor dus een klacht in dienen heeft geen in maar hoop dat ze nu wel inzien dat dit niet kan ben ik wel met alle bokker eens