Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ik verbaasde me trouwens ook over de enorme hoeveelheid slanke rijzige hostessen met Hollywood figuurtjes. Volgens mij zijn ze die 20 jaar geleden gaan klonen, de meeste "gewone" chinezen hebben een heel ander postuur
katiavl schreef:Dan heb je toch veel gemist, duizende meiden moesten komen vanuit heel china en hebben uit de kleding moeten gaan. Waarna ze naakt gemeten werden. Om de vaandel hoog te houden![]()
Net als de meid die niet mocht zingen vanwegen scheve tandjes
katiavl schreef:Dan heb je toch veel gemist, duizende meiden moesten komen vanuit heel china en hebben uit de kleding moeten gaan. Waarna ze naakt gemeten werden. Om de vaandel hoog te houden![]()
Net als de meid die niet mocht zingen vanwegen scheve tandjes
besita schreef:LEUKKKKKKKKKKKKKKK ME !!
Laatst was hier op onze televisie ook een chinese die kwam spreken over hoe ze ginder ervaren over de OS en lieten ze ook de selecties en voor bereidingen zien ..lachen moesten de hostessen bvb doen met 6 tanden ( glimlachen ) of 8 tanden ( lachen ) laten zien ..er waren ook een pak mensen ( hostessen en bvb taxichauffeurs ) die school volgden om Engels te leren speciaal voor de spelen ..maar ze bakten er inderdaad weinig van ...na één jaar opleiding kon die chauffeur ( toen hij door de reporters getest werd) niet meer dan " goodmorning Sir " en " have nice day in Bejing"![]()
adressen kon hij nog steeds niet verstaan en antwoorden op de reporters eenvoudige vragen