Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Adil18 schreef:Yinari schreef:Grappig toch. Veel mensen hebben het erover dat Anky zo'n harde vrouw is, maar in elk interview en dit soort stukjes vind ik haar reeel en geeft ze haar gevoelens toch wel een beetje bloot.
Mooi stuk, zeker weten. Maarre.....De Anky-lijn brengt vast wel een hoop centjes binnen, daarvoor kunnen ze toch wel een mooi paardje kopen?
Inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat het voor haar moeilijk is om aan een paard van een tonnetje of twee te komen...
Annemeik schreef:Ik denk idd, dat ze ook heeeeel wat uitgaven heeft, naast die inkomsten
Painted wordt hem niet denk ik, al vind ik hem wel heel erg veel beter geworden binnen een jaar. Kan ze die totilas niet overnemen van edward? Dies gaaf!
Huertecilla schreef:Sentido schreef:En van die 3,6 miljoen.. Daar gaat (even rekenen) 1,8 en een beetje miljoen naar de Belastingdienst!
Ik neem aan dat zij dit in haar bedrijfsstructuur heeft ondergebracht en dat gaan mogelijk alle kosten er nog af.
Ik heb geen idee van haar fiscale opzet doch je kan er vanuit gaan dat haat bruto inkomen echt niet haar persoonlijke belastbare inkomen is.
De aankoop van een paard zal beslist niet uit het netto persoonlijke inkomen betaald worden.
hc
Mireille1970 schreef:Hahahaha en wat denk je daar nog voor te kopen op dat niveau, dat over 4 jaar Olympisch Kampioen moet kunnen worden?????????????
Tieneke schreef:postbodesiem schreef:...annual income of 3.6 million euro....
...
Ze kan ook gewoon die Ankypads aan ons cadeau doen en een eigen nieuw paard kopen![]()
z0rr0 schreef:nou iedereen zegt hier haar spullen kopen![]()
maar ik dacht heel eerlijk: nou salinero verkoop levert echt wel veel op ik bedoel kijk waar hij is geweest.
en van die centen een nieuw paard.
zo doet menig mens dat wil ik een nieuwe pony moet me oude gaan!
joyce B schreef:z0rr0 schreef:nou iedereen zegt hier haar spullen kopen![]()
maar ik dacht heel eerlijk: nou salinero verkoop levert echt wel veel op ik bedoel kijk waar hij is geweest.
en van die centen een nieuw paard.
zo doet menig mens dat wil ik een nieuwe pony moet me oude gaan!
Aangezien Bonfire en Prisco (dacht dat haar eerdere paard zo heette, maar kan het verkeerd onthouden hebben) bij haar zijn gebleven ook na hun pensioen, zal Salinero vast ook niet verkocht worden en mogen blijven tot zijn dood...