Daar waren de meeste ruiters toen ook bij aanwezig

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marije_jiplover schreef:Kijk, dan vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch dat men niet ook nog eens naar Peking wil.
Kwam Peking wel naar hén toe om naar de sportprestaties in Hongkong te kijken? Neen, dat deden ze ook via televisie beelden.
CharleyT schreef:Wat me wel opvalt, blijkbaar is Anky onze enige ruiter die naar Peking zou moeten. Ik hoor niks over Imke, HP, Adelinde(die is uitgerust en wel) en de springruiters.
Maarja, nu het Goud binnen is, en we niet meer over duitse juryleden enzo kunnen zeuren, gaan we over tot de orde van de dag, nl onze eigen kampioen weer bekritiseren. Nederlandser kan het niet.
Fitzroy schreef:Ik kan het best begrijpen dat ze niet naar Peking gaan alleen voor een sluitingsceremonie, terwijl ze niets van de Spelen verder hebben meegekregen.
Wel jammer, ik denk dat 'men' wel in gedachten had om Anky de vlag te laten dragen met haar unieke prestatie.
paardje2005 schreef:Er zijn zat andere mensen in andere diciplines die het minstens al dan niet veel zwaarder hebben en die ook gewoon meedoen aan de ceremonie!
Denk eerder dat onze anky een beetje last van sterralures heeft.
Nou dan zit je even 3 uur in vliegtuig...nou woei..
dom mens
orri schreef:Al die mensen die zo hard roepen, het is "maar" 3 uurtjes vliegen, hoeveel van die mensen wachten op wedstrijd op de prijs uitreiking? Gebeurt vaak genoeg dat mensen na wedstrijd naar huis gaan en soms indien kort genoege afstand weer terug keren maar anders ook niet.
kally schreef:Waar bemoeien we ons toch weer mee, ze zitten op 3 uur vliegen van waar het allemaal gebeurt en hebben er
denk ik helemaal niets mee wat er daar gebeurt.....En als je het allemaal al een paar keer hebt meegemaakt
kan ik me wel indenken dat je liever met je gezin en paard naar huis gaat.
En dan nog het is hun beslissing en niet die van ons.......
Sander454 schreef:@ paardje2005
nou ga jij daar even staan even goud winnen aan de andere kant van de wereld. Kijken hoe graag je naar huis wil.