Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tessyke schreef:Beaux schreef:Is niet opvallend maar gewoon supereerlijk in mijn ogen.
oke eerlijk maar hoe moeten haar mederuiters zich niet voelen na zo'n uitspraak?
liliputter schreef:pfff.... geloof niet dat jij dagenlijks zonder fouten door het leven gaat ofwel soms!
Beaux schreef:Wat een stupide opmerkingen komen er weer voorbij hier zeg. De 1 heeft het van horen zeggen, de ander lijkt gefrusteerd door een clinic die beneden verwachting was.
Sannemo schreef:nee, ik zei dus ook, van horen zeggen....en een beetje opjagen kan natuurlijk geen kwaad, wij laten ons paard vaak ook eerst ff rennen voordat we erop gaan....tsja net 3 jaar en een landje zo groot als een postzegel...misschien is dat ook wel gewoon wat ze doet?!
14? Hmmm er deed ook een 18-jarig paard mee aan de militaryen dressuur is natuurlijk minder belastend voor de gewrichtjes dan springen...dus ik vind dat Salinero nog best een keertje kan
juksz schreef:Sannemo schreef:nee, ik zei dus ook, van horen zeggen....en een beetje opjagen kan natuurlijk geen kwaad, wij laten ons paard vaak ook eerst ff rennen voordat we erop gaan....tsja net 3 jaar en een landje zo groot als een postzegel...misschien is dat ook wel gewoon wat ze doet?!
14? Hmmm er deed ook een 18-jarig paard mee aan de militaryen dressuur is natuurlijk minder belastend voor de gewrichtjes dan springen...dus ik vind dat Salinero nog best een keertje kan
Dressuur minder belastend voor de gewrichtjes??
Beaux schreef:Wat een stupide opmerkingen komen er weer voorbij hier zeg. De 1 heeft het van horen zeggen, de ander lijkt gefrusteerd door een clinic die beneden verwachting was. Ik vind dit weer zum kotzen!! En natuurlijk was ze kregel over de uitslag! Die andere 2 hadden ook beter moeten rijden want dat kunnen ze! Maar het zijn idd geen robots en het is een momentopname, dus helaas, tis niet anders! Zilver is ook heel mooi en Isabell was idd ook fenomenaal, net als Anky!
Danique07 schreef:nee, ik vindt het ook enorm neerbuigend, echt zo van pff ik heb lekker wel 74,75% en jullie verknallen het en daardoor missen we goud.. Beetje bitchy opmerking....