Anky: "De WEG 2010 wordt mijn allerlaatste wedstrijd"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Re: Anky: "De WEG 2010 wordt mijn allerlaatste wedstrijd"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:48

Die kennen haar langer dan vandaag en ook beter dan wij haar kennen, en zullen dus ook beter begrijpen wat ze bedoeld heeft. En anders kunnen ze er gewoon naar vragen, toch?

Devato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:49

tessyke schreef:
Beaux schreef:
Is niet opvallend maar gewoon supereerlijk in mijn ogen.

oke eerlijk maar hoe moeten haar mederuiters zich niet voelen na zo'n uitspraak?

Die weten ook echt wel zelf dat ze niet hebben gereden zoals ze kunnen.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:50

FW: denk je niet dat het halthouden van Salinero los staat van deze bepalende keuze in Anky`s leven? Lachen Dit onderwerp lijkt me te belangrijk voor een zoveelste discussie over haar manier van trainen en optreden.

liliputter schreef:
pfff.... geloof niet dat jij dagenlijks zonder fouten door het leven gaat ofwel soms!

Jezelf verslaggever noemen van een werkgever als de KNHS en dan zo`n basale blunder begaan in een kernartikel over de toekomst van onze dressuurkoningin? Not done! Daar sta ik los van, want ik zit niet op die plek Knipoog By the way: 'dagenlijks'? Werkelijk? Nagelbijten / Gniffelen

Overigens vind ik dat er genoeg off the record gezeurd wordt in dit topic en dit was duidelijk een by the way, dus daar laat ik het maar bij Lachen

Jam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:52

ik denk dat ze zich wel bewezen heeft!!
en imke en hans ook hoor anders waren ze daar niet

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:53

@Uums: Off the record of off topic? Knipoog

Welterusten, ik ga douchen! Doei!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:59

En Uums, wat te denken van "note done"? Clown

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:04

Moderatoropmerking:
Graag terug ontopic en houdt het respectvol tegenover elkaar Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:05

Paarden die op dit niveau lopen zijn geen dooie dienders, vandaar dat ze waarschijnlijk ook "fouten" maken die een willekeurige combinatie in de basissport niet maakt. Da's het verschil tussen een topper en een middenmoter. Juist dat temperament maakt zo'n paard tot wat het is. Het is helemaal niet moeilijk om een paard te vinden dat zeer correct kan halthouden, maar dan moet je op andere punten hele grote concessies doen Knipoog
Ik denk ook dat daar meteen het 'probleem' voor de toekomst ligt. Hoe vind je in hemelsnaam weer zo'n topper waarmee je op het allerhoogste niveau mee kunt doen?
Ik hoop echt dat er op termijn een waardige opvolger voor Salinero klaar zal staan en dat Anky er op de volgende OS weer bij is Lachen

Sannemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:05

Beaux schreef:
Wat een stupide opmerkingen komen er weer voorbij hier zeg. De 1 heeft het van horen zeggen, de ander lijkt gefrusteerd door een clinic die beneden verwachting was.

Ik wilde nog even zeggen dat jullie mij denk ik verkeerd begrijpen! Ik bedoelde het juist om de boel te sussen! Zo van: Ja, we horen allemaal wel eens wat, maar om daar nou direct je conclusies uit te trekken....

Sorry als die boodschap niet duidelijk overkwam!

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:11

Sannemo schreef:
nee, ik zei dus ook, van horen zeggen....en een beetje opjagen kan natuurlijk geen kwaad, wij laten ons paard vaak ook eerst ff rennen voordat we erop gaan....tsja net 3 jaar en een landje zo groot als een postzegel...misschien is dat ook wel gewoon wat ze doet?!

14? Hmmm er deed ook een 18-jarig paard mee aan de military Haha! en dressuur is natuurlijk minder belastend voor de gewrichtjes dan springen...dus ik vind dat Salinero nog best een keertje kan Knipoog

Dressuur minder belastend voor de gewrichtjes??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:16

Moderatoropmerking:
Ik meen dat mijn collega duidelijk was met haar twee modopmerkingen Lachen

SVP terug ontopic. Houd het gezellig en respectvol. Laat persoonlijke aanvallen of sneren achterwege. Reageer dan gewoon simpelweg niet. Ook is het fijn als je eerst even het hele topic bijleest voor je reageert, dan worden dit soort zaken voorkomen, of dat jouw post in een discussie valt die alweer ergens anders over gaat. Voor de rest : best is om dergelijke posts te negeren.

Graag dus weer terug ontopic naar het op handen zijnde stoppen van Anky of niet Lachen Alvast bedankt Lachen

Sannemo

juksz schreef:
Sannemo schreef:
nee, ik zei dus ook, van horen zeggen....en een beetje opjagen kan natuurlijk geen kwaad, wij laten ons paard vaak ook eerst ff rennen voordat we erop gaan....tsja net 3 jaar en een landje zo groot als een postzegel...misschien is dat ook wel gewoon wat ze doet?!

14? Hmmm er deed ook een 18-jarig paard mee aan de military Haha! en dressuur is natuurlijk minder belastend voor de gewrichtjes dan springen...dus ik vind dat Salinero nog best een keertje kan Knipoog

Dressuur minder belastend voor de gewrichtjes??

Ja, ik bedoel ze worden natuurlijk wel zwaar belast, maar krijgen niet iedere keer zo'n klap (van het landen bedoel ik). Maar het was ook niet zo serieus bedoeld hoor Knipoog
Laatst bijgewerkt door Sannemo op 14-08-08 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Fortuna22

Nou ja dat bedoelde ik eigenlijk ook.
Verschil van mening is er altijd maar om elkaar dan zo aan te vallen...
Daarbij ging het geloof ik over Anky...?
Laatst bijgewerkt door Fortuna22 op 14-08-08 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

nellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:18

maar sjef was ook niet zo hoor !. ze ree echt goed . Haha! maar ik denk dat anky nog wel door kan gaan hoor 2010 dat is over 2 jaar ofzo . ik denk dat ze daarna nog gewoon blijft rijden. Ik bedoel je rijdt grand prix.Knipoog dan zou ik pb pakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:21

Het zou ook mooi zijn als Anky zich terugtrok uit de sport, dat geeft weer ruimte aan andere talenten Lachen.
In de beginpost kun je trouwens goed zien dat Anky en Sjef elkaar tegen spreken, Anky duwt de verantwoordelijkheid af en Sjef laat vallen dat haar proef niet goed genoeg was. Mijn conclusie is dat het hele team beter had gekund en ook had gemoeten om goud te verdienen. Nu hebben ze zilver gewonnen en dat is ook een mooie prestatie. Hulde wederom voor HP, die was wel echt oprecht blij met medaille en dat moet hij ook zijn. Volgende OS mag hij weer mee Knipoog.

Myrthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:21

Beaux schreef:
Wat een stupide opmerkingen komen er weer voorbij hier zeg. De 1 heeft het van horen zeggen, de ander lijkt gefrusteerd door een clinic die beneden verwachting was. Ik vind dit weer zum kotzen!! En natuurlijk was ze kregel over de uitslag! Die andere 2 hadden ook beter moeten rijden want dat kunnen ze! Maar het zijn idd geen robots en het is een momentopname, dus helaas, tis niet anders! Zilver is ook heel mooi en Isabell was idd ook fenomenaal, net als Anky!

Helemaal mee eens!

Myrthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:25

Sorry niet alles gelezen, dus was ff beetje off topic.
Nu on topic: zou super balen zijn als ze zou stoppen!!
Ik hoop dat ze door gaat....
Kan haar natuurlijk mijn paard aanbieden........
Maar k weet niet of dat zin heeft.

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:26

Ik denk niet dat je het zo moet opvatten. Ik geloof nooit dat ze zo over haar teamgenoten zou denken De teleurstelling is nu gewoon even groot, bovendien was de puntenverdeling op sommige momenten even apart om het zo maar te noemen. Dat kan ze natuurlijk ook bedoelen.

Ben ik het helemaal mee eens, het doel was toch om eindelijk te winnen van de Duitsers met het landenteam, mag zei niet gewoon teleurgesteld zijn. Ik vond alleen dat het verschil tussen Werth en v. Grunsven groot was, dat had ik niet verwacht. Ook vond ik Satchmo met de staart erg onrustig terwijl als Salinero zo zou zwiepen zou v. Grunsven er op afgerekend worden (wat volgens mij al eens is gebeurd).

Ben benieuwd wat jullie ervan vonden. Bloos

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:29

Danique07 schreef:
nee, ik vindt het ook enorm neerbuigend, echt zo van pff ik heb lekker wel 74,75% en jullie verknallen het en daardoor missen we goud.. Beetje bitchy opmerking....

als ik anky was, had ik er precies zo over gedacht! zij kon er in dit geval niks aan doen he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:30

Tuurlijk wel, zij had toch ook beter kunnen rijden?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:36

ze had toch ook een behoorlijke score?

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:37

Was niet echt een score zoals ze kan...
Maar dat geldt eigenlijk ook voor HP en Imke!

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:45

leuke opmerking, lag niet aan mij dat we geen goud hebben.... je bent een team en moet ook als team uitkomen vind ik.. daarbij vond ik haar ook niet sterk rijden vandaag!

verder vind ik het persoonlijk niet erg dat ze ermee stopt, hou niet zo van haar rijstijl en anderen krijgen nu ook een kans!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:46

'andere krijgen nu ook een kans'

tsjong Haha! Haha! of die 'anderen' moeten gewoon beter worden, anders zou het niveau alleen maar lager van NL worden? Knipoog

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:48

NL is echt niet alleen door anky tweede op de OS hoor... Knipoog en dat is niet alleen deze OS zo al vele jaren