Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyke schreef:Anky heeft netjes gereden.
Ik ga maar uit van Zilver. Denk niet dat Isabel de voorsprong weg gaat geven aan Nederland. Geloof ik nooit zeker niet met een duits jurylid in de groep.
Tja score vond ik ook niet hoog maar goed
_Rianne_ schreef:Inderdaad, een waar woord, als je zo moet winnen, puur op basis van een paard dat door het lint gaat............................. Weinig sportiviteit op Bokt.sjanetje schreef:hoop zo dat het beest schrikt jo....
Anky, heeft het super gedaan! ! ! !
Ik, als totaal geen Isabell-fan moest hier wel even om lachen.
Maar als we zo moeten winnen... dan laat ze dat goud maar houden!
Saffier schreef:Heb ik het nou goed berekend dat isabel max. 74% mag rijden?
_Rianne_ schreef:sjanetje schreef:hoop zo dat het beest schrikt jo....
Anky, heeft het super gedaan! ! ! !
Ik, als totaal geen Isabell-fan moest hier wel even om lachen.
Maar als we zo moeten winnen... dan laat ze dat goud maar houden!
Inujojo schreef:Anky was goed.. Ik hoop zo dat er iets fout gaat bij Isabell... Gebeurde 1 of 2 olympische spelen geleden ook, weet trouwens niet meer of dat Isabell was, maar het was geloof ik wel een Duitser, paard heette Rusty geloof ik.. Toen schrok ie. Zit hier met gekruisde vingers bij de tv...
@Dramaqueen: Ja die beentjes van die Engelse vielen mij op.. had echt zoiets ".... als ik zo in galop rij krijg ik er een 5 voor.. daar horen mijn beentjes niet" xD
MacavityL schreef:Saffier schreef:Heb ik het nou goed berekend dat isabel max. 74% mag rijden?
Nee, maximaal 72,917% om gelijk met NL te komen..
Claudia__ schreef:Ik vond dat Anky netjes reed, hoor.
Ik had wel het gevoel dat Salinero iets miste, maar dat kan heel goed komen door de warmte.
Ik ben benieuwd, maar ik vrees want er moeten nog 2 duitsers.