Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stalleke schreef:Er moeten er nog 31, dus hij is minimaal 36e
erleyne schreef:Oooh, spannend! Ik kan hier niet kijken, computer ondersteunt programma van de NOS niet
Snoekiej schreef:stalleke schreef:Er moeten er nog 31, dus hij is minimaal 36e
Volgens mij wordt hij dan maximaal 36e
Fake schreef:De uitzending om 15:45 wordt die ook op TV uitgezonden of is die alleen via internet te bekijken?
rowo schreef:erleyne schreef:Oooh, spannend! Ik kan hier niet kijken, computer ondersteunt programma van de NOS niet
Ik moest ook een programmatje downloaden eerst!
Echt super van Tim! Zijn rondje zag er fijn uit en het paard leek super fit!
Ik moet zeggen dat ik sommige mensen wel beroerd vind rijden zeg.. Jeetje wat een stijl!
paardje2005 schreef:rowo schreef:
Ik moet zeggen dat ik sommige mensen wel beroerd vind rijden zeg.. Jeetje wat een stijl!
hoeft niet, onder het beeld waar je normaal de paarden ziet staat: bekijk de beelden via windows media..... hoef je niks te downloaden
stalleke schreef:Tim staat na 30 starts nog steeds 5e!
paardje2005 schreef:rowo schreef:
hoeft niet, onder het beeld waar je normaal de paarden ziet staat: bekijk de beelden via windows media..... hoef je niks te downloaden
asjemenou schreef:Hij stond toch 28e na de cross, en door zijn foutloze springrondje kunnen degene die onder hem stonden hem toch zowiezo niet meer inhalen?