Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
erleyne schreef:Ik heb net vrijgekregen voor donderdagmiddagHoezo verslaafd
Barmat schreef:Oh oh oh wat een typisch gemier weer!!!!
Als "we" geen goud halen, dan komt het door de loting... als "we" geen goud halen, dan hebben de Duitsers het niet verdiend, maar omdat de jury ze voorgetrokken heeft.... bah bah...
Gewoon niet zeuren, niet miepen en rijden voor wat je waard bent, punt.
Loting is loting, daarmee punt uit. Jammer dan, dikke pech, helaas pindakaas. Of je bent de beste, of je bent het niet, niet gaan zitten eikelen over een loting, je bent geen drie meer! Zó verdraaide kinderachtig is dit altijd....
Ik hoop overigens voor goud voor Duitsland. Sorry dat ik het zeg. En individueel mag iedereen die plak pakken, als Anky het maar niet wordt, daar heb ik het nu wel een beetje mee gehad, krijgt het imo een beetje hoog in dr bolletje.
Miriam schreef:Ach, zo heeft NL weer mooi een excuus als ze geen goud halen. Het gaat nl nooit meer aan de ruiters liggen maar het ligt aan de loting....![]()
Als ze zich nou eens op het rijden zouden richten in plaats van op het "Calimero gevoel"! Natuurlijk is het geen ideale loting, maar we zullen het er mee moeten doen. Als een jury een land of ruiter tov een ander wil bevoordelen dan gebeurt dat toch wel hoor.
@Sander: Dabedoelik..
Miriam schreef:Mystica: Hier op Bokt wordt meteen geroepen dat we nu minder kans op goud hebben vanwege de loting (of een videoscherm of een vervelende steward of een vervelend jurylid of...) vandaar. Een beetje dezelfde strekking als het bericht van Barmat eigenlijk, misschien wat minder goed verwoord. Overigens gun ik het Anky net zo goed als een ander, moge de beste winnen!
Ik bedoel het niet zo zwart wit als het misschien overkwam....
erleyne schreef:En dan is het in Londen, dus dan hoop ik ze live aan te moedigen!