Nederland als eerste van start in landenwedstrijd Dressuur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Re: Nederland als eerste van start in landenwedstrijd Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:18

Ik heb net vrijgekregen voor donderdagmiddag Bloos Hoezo verslaafd Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:18

Oh oh oh wat een typisch gemier weer!!!!

Als "we" geen goud halen, dan komt het door de loting... als "we" geen goud halen, dan hebben de Duitsers het niet verdiend, maar omdat de jury ze voorgetrokken heeft.... bah bah...

Gewoon niet zeuren, niet miepen en rijden voor wat je waard bent, punt.

Loting is loting, daarmee punt uit. Jammer dan, dikke pech, helaas pindakaas. Of je bent de beste, of je bent het niet, niet gaan zitten eikelen over een loting, je bent geen drie meer! Zó verdraaide kinderachtig is dit altijd....

Ik hoop overigens voor goud voor Duitsland. Sorry dat ik het zeg. En individueel mag iedereen die plak pakken, als Anky het maar niet wordt, daar heb ik het nu wel een beetje mee gehad, krijgt het imo een beetje hoog in dr bolletje.

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:19

erleyne schreef:
Ik heb net vrijgekregen voor donderdagmiddag Bloos Hoezo verslaafd Haha!

Huilen van het lachen ROFL

Ik moet ook werken, maar ik heb zo'n klein tvtje meegenomen!!! ROFL Hij staat al klaar hier op mn buro Haha!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:20

Ik hoop dat Imke wint, en vind het heel erg jammer dat Ikle niet mee doet maar snap haar motieven wel. Doet Kira Kirklund mee? Die gun ik het ook wel.

Scum, thanks!! Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:21

Nou maar hopen dat het niet geblokkeerd is op je werk Detour Knipoog

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:23

Dat vrees ik wel...
Er zijn daar meerdere sites geblokkeerd; als het op marktplaats wordt uitgezonden heb ik goede hoop.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:25

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:26

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:27

Die site zou ik idd kunnen proberen; zit nu thuis (werk met autisten in de zorg, is erg onregelmatig, morgen en woensdag was ik vrij geweest).. Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:30

Trouwens, Duitsland heeft als nadeel dat Satchmo ook erg bang is voor het videoscherm.

En er zit een Duitse en Nederlandse jury in het panel. Moet toch goed komen zo Knipoog

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:33

Barmat schreef:
Oh oh oh wat een typisch gemier weer!!!!

Als "we" geen goud halen, dan komt het door de loting... als "we" geen goud halen, dan hebben de Duitsers het niet verdiend, maar omdat de jury ze voorgetrokken heeft.... bah bah...

Gewoon niet zeuren, niet miepen en rijden voor wat je waard bent, punt.

Loting is loting, daarmee punt uit. Jammer dan, dikke pech, helaas pindakaas. Of je bent de beste, of je bent het niet, niet gaan zitten eikelen over een loting, je bent geen drie meer! Zó verdraaide kinderachtig is dit altijd....

Ik hoop overigens voor goud voor Duitsland. Sorry dat ik het zeg. En individueel mag iedereen die plak pakken, als Anky het maar niet wordt, daar heb ik het nu wel een beetje mee gehad, krijgt het imo een beetje hoog in dr bolletje.

Heerlijk hoor!! Is dit een tegendraadse mening gewoon om het tegendraads zijn?

Je hebt gelijk hoor. Niet mieren maar rijden. Maar als Anky die goede plak niet mag waarom duitsland als team dan wel. Die hebben hem al 11(!!) olympische spelen op een rij. Daar mag juist wel eens verandering in komen.

En feit is... Als je als eerste moet starten, of dat nou op de OS is of in de B op een landelijke wedstrijd, de punten zijn vaak wat lager.
En feit is ook dat het duitste jurylid al bewezen heeft af en toe een vuiltje in zijn oog te hebben.

Maar wie weet vindt Satchmo het wel heel erg eng.. helemaal alleen met dat enge videoscherm in de ring (jaja ik weet het dat is weer niet sportief van mij Bloos Bloos foei Natasja)

Leuker was het geweest als Nederland iets gunstiger had geloot... Nu zullen ze er nog een schepje bovenop moeten doen...

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:36

Oh wel jammer, maar we zien het allemaal wel.
We kunnen er toch niets aan veranderen.

Zit woensdag voor de computer gekluisterd, donderdag ook wel maar dan heb ik 's middags les tenzij m'n pony nog steeds een beetje onregelmatig loopt....zul je net zien dat ik dan natuurlijk Anky mis... Boos!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:40

Miriam schreef:
Ach, zo heeft NL weer mooi een excuus als ze geen goud halen. Het gaat nl nooit meer aan de ruiters liggen maar het ligt aan de loting....
Als ze zich nou eens op het rijden zouden richten in plaats van op het "Calimero gevoel"! Natuurlijk is het geen ideale loting, maar we zullen het er mee moeten doen. Als een jury een land of ruiter tov een ander wil bevoordelen dan gebeurt dat toch wel hoor.

@Sander: Dabedoelik.. Ja

Wat een vreemde opmerking. Nederland heeft nog maar zelden slecht gepresteerd op de OS, dus hoezo weer excuus? Hoezo als ze zich op het rijden gingen richten? Hoezo Calimero gevoel? Nors opkijken

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:43

Kyra doet ook mee ja Ja

ellen82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:43

Ach en als ze gewoon meteen knallen en superscores neerzetten moet de rest er ook nog maar overheen, brengt ook weer extra druk mee Lachen

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:44

niemand klaagt er toch! we bespreken het alleen,

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:44

Hoe dan ook, we zullen eerst moeten zien wat er gebeurt. Ik hoop gewoon op een eerlijke beoordeling en ik probeer de jury nu nog niet in vraag te stellen. Want er is eigenlijk nog helemaal niks gebeurd, dus we moeten afwachten Lachen

Ze hebben het talent, ze kunnen het, dus wie weet gaat het gewoon goed en is de jury ook gewoon correct Lachen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:45

Mystica: Hier op Bokt wordt meteen geroepen dat we nu minder kans op goud hebben vanwege de loting (of een videoscherm of een vervelende steward of een vervelend jurylid of...) vandaar. Een beetje dezelfde strekking als het bericht van Barmat eigenlijk, misschien wat minder goed verwoord. Overigens gun ik het Anky net zo goed als een ander, moge de beste winnen!
Ik bedoel het niet zo zwart wit als het misschien overkwam.... Bloos

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:49

Miriam schreef:
Mystica: Hier op Bokt wordt meteen geroepen dat we nu minder kans op goud hebben vanwege de loting (of een videoscherm of een vervelende steward of een vervelend jurylid of...) vandaar. Een beetje dezelfde strekking als het bericht van Barmat eigenlijk, misschien wat minder goed verwoord. Overigens gun ik het Anky net zo goed als een ander, moge de beste winnen!
Ik bedoel het niet zo zwart wit als het misschien overkwam.... Bloos

Snap ik, maar ik vind het allemaal zó voorbarig Nagelbijten / Gniffelen De enige die misschien een klein nadeel kan hebben is Minderhout, En laten we er nu maar met zijn allen op vertrouwen dat die echt geen dramatische proef neer gaat zetten Knipoog Hij geeft zelf aan zijn uiterste best te doen, of hij nu als eerste moet of niet Haha!
En ja, dan winnen we toch niet? Clown We hebben wel met zijn allen van de beelden genoten en er over gespeculeerd, en over 4 jaar hebben we weer een nieuwe kans Haha!
Laatst bijgewerkt door Lyonesse op 11-08-08 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:49

En dan is het in Londen, dus dan hoop ik ze live aan te moedigen!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:50

Ik hoop dat een outsider wint, het wordt een beetje saai met Anky Anky Anky.. Er zijn mensen die symphatieker rijden. Die zichzelf compleet autonoom hebben opgeleid.
Dat vind ik het mooie aan sport, bij zwemmen bv wint de snelste.

Bij dressuur blijft het imo ook beetje vriendjespolitiek en subjectief beoordelen.. Bloos

Thats_Me

Agja rot loting of niet, we zijn er wel het eerste van af en kunnen wel de eerste punten neer zetten. (ja we blijven positief Haha! )

Als iedereen gewoon rijdt voor wat die waard is dan ben ik er van overtuigt dat de beste gaat winnen.

Lyonesse

erleyne schreef:
En dan is het in Londen, dus dan hoop ik ze live aan te moedigen!

Precies Haha! OK dan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:52

Ik zou dan wel graag de cross in het echie willen zien!

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:53

Nou ja ,als ik Herman Ter Harmsel ( 4 Span-rijder op a.s Wereld Kampioenschap in Beesd) moet geloven wil die ook het liefst ingeloot worden in de middenmoot scheelt volgens hem zomaar 4-5 punten....in je voordeel aldus in de Paardenkrant van vorige week.......als het waar is ...maar moet niet kunnen toch...