'Trekkerrijder sprong zelfs de sloot in om meisje te redden'

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joplin_1

Re: 'Trekkerrijder sprong zelfs de sloot in om meisje te redden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 09:14

verography schreef:
Zie edit Knipoog ik heb bovenstaand stuk laten staan omdat dat is wat ik vind toen ik haar verhaal kende en de beginpost. Daarna komt de edit (joh, niet gezien) waarin staat dat bij mij nu ook de vraag rees of de man wel zo hard reed/langzamer ging rijden.

Lijkt me handig dat je de topic van het begin af aan leest voordat je een na trap geeft. Dan weet je tenminste waar het over gaat Clown

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:37

joplin_1 schreef:
verography schreef:
Zie edit Knipoog ik heb bovenstaand stuk laten staan omdat dat is wat ik vind toen ik haar verhaal kende en de beginpost. Daarna komt de edit (joh, niet gezien) waarin staat dat bij mij nu ook de vraag rees of de man wel zo hard reed/langzamer ging rijden.

Lijkt me handig dat je de topic van het begin af aan leest voordat je een na trap geeft. Dan weet je tenminste waar het over gaat Clown

Snap je de post niet of wil je het niet snappen ik zeg toch dat bij mij na het lezen van de quote van slimmerik dat ook ik twijfel over het feit of de man wel zo hard reed of gewoon heeft afgeremd..

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:43

Dat ga je pas ook snappen als je wat meer verstand krijgt. Dus daar kan je ook niets aan doen. Misschien als je wat groter bent ga je het wel snappen.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 12:57

joplin_1
Het is absoluut niet nodig om persoonlijk naar elkaar te gaan lopen sneren. Je kan van mening verschillen, maar dan hoef je nog niet de persoon achter de mening aan te vallen.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:00

Jacimatho schreef:
joplin_1
Het is absoluut niet nodig om persoonlijk naar elkaar te gaan lopen sneren. Je kan van mening verschillen, maar dan hoef je nog niet de persoon achter de mening aan te vallen.

Idd, overigens slaat je post totaal nergens op. Ik leg netjes mijn mening uit die ik had van toen ik net de twee verhalen had gelezen en even later edit ik mijn post (wat verander betekend) om mijn mening bij te schaven en zet ik erin dat ook ik nu toch wel twijfels trek bij het verhaal van het meisje.

Dus wie moet hier nu dingen snappen Knipoog .

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:01

slimmerik schreef:
Ik weet wèl welke kant ik moet geloven. Er komen steeds meer aso's onder de ruiters Ja

VERTOUW MIJ, er zijn ook een heeeele hoop aso boeren!! Boos!

Maar in dit geval geloof ik de boer wel, maar standaard een boer geloven zonder bewijs doe ik echt niet.
Wat een rare lui kunnen er soms tussen die boeren zitten! (ik zeg niet dat alle boeren zo zijn, zeker niet, ik ken ook top boeren! maar helaas te vaak meegemaakt dat er schoften tussen zitten die alles doen voor geld)

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 15:41

verography schreef:
Jacimatho schreef:
joplin_1

Idd, overigens slaat je post totaal nergens op. Ik leg netjes mijn mening uit die ik had van toen ik net de twee verhalen had gelezen en even later edit ik mijn post (wat verander betekend) om mijn mening bij te schaven en zet ik erin dat ook ik nu toch wel twijfels trek bij het verhaal van het meisje.

Dus wie moet hier nu dingen snappen Knipoog .

Wie trapt er nou naar die loonwerker na? Dan vraag je om een flinke sneer. Wie de bal kaatst...... Ze blijft trouwens wel steeds happen. Zo netjes leg je het echt niet uit hoor moest er niet iemand jouw edit goed nalezen Clown (Charley volgens mij maar ik kan het mis hebben)Als je de topic gelijk goed had gelezen was de boer volgens getuigen het meisje nagesprongen en heeft niet nog eens gegast. Dus eerst nadenken voordat je je mening ventileert.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:26

Ik trap niemand na, ik zeg gewoon dat mijn mening is dat een bestuurder behoort af te remmen als een ruiter dat aangeeft. En daarna kwam de edit dat ik mijn mening bijschaaf.

En datje me edit goed moet nalezen is alleen maar omdat je telkens blijft doorhameren op mijn mening gebaseerd op 2 artikels. Dan heb ik zoiets van, lees die edit gewoon en houd je **** . Want na het lezen van mijn edit valt er niet meer op mij te katten.

En ik denk dat je je dan nog eens goed zou vervelen. Overigens hap ik niet, maar kom ik voor mijzelf op, aangezien sommigen onder ons nogal een grote mond hebben op een forum Knipoog .

Overigens kap ik er nu wel mee, aangezien dit voor jou gewoon een spelletje van uitlokkerij is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:51

Moderatoropmerking:
Ik begrijp dat dit een gevoelig onderwerp is, maar er kan in dit topic een ook anders gediscussieerd worden. Daarom wil ik jullie vragen inhoudelijk onderbouwd en respectvol te reageren, niet meer op de man te spelen en geen negatief sfeerbepalende reacties meer te plaatsen. Zo wordt het een stuk gezellige op bokt. Lachen

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 23:21

Ik wil ondanks alle commotie toch even reageren.
Ik geloof best dat de loonwerker vrij hard gereden heeft; hij wordt namelijk betaald om een oogst op tijd van het land te halen. Uit de diverse reacties denk ook ik dat de boer "de waarheid" spreekt en wel is gestopt om te hulp te schieten. Zij zijn doorgaans een bedrijfstak met (redelijke) kennis van dieren en hun omgang.
Het meisje kan best wel een deel van de film "kwijt" zijn door de schrik.
Echter was blijkbaar bekend dat het paard niet verkeersmak voor landbouwvoertuigen was. Tevens is het meisje pas 13 jaar. Een ruiter onder de 14 jaar, is altijd de verantwoordelijkheid van de eigenaar van het "rijdier". Dit is dus degene die de ruiter onbegeleid op pad heeft laten gaan (al dan niet met haar toestemming, maar wel onder zijn of háár verantwoordelijkheid).

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:08

verography schreef:
Ik trap niemand na, ik zeg gewoon dat mijn mening is dat een bestuurder behoort af te remmen als een ruiter dat aangeeft. En daarna kwam de edit dat ik mijn mening bijschaaf.

En datje me edit goed moet nalezen is alleen maar omdat je telkens blijft doorhameren op mijn mening gebaseerd op 2 artikels. Dan heb ik zoiets van, lees die edit gewoon en houd je **** . Want na het lezen van mijn edit valt er niet meer op mij te katten.

En ik denk dat je je dan nog eens goed zou vervelen. Overigens hap ik niet, maar kom ik voor mijzelf op, aangezien sommigen onder ons nogal een grote mond hebben op een forum Knipoog .

Overigens kap ik er nu wel mee, aangezien dit voor jou gewoon een spelletje van uitlokkerij is.

Hap.hap,hap. Vork Vork Word je altijd zo grof? Of doet de waarheid een beetje zeer?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:58

Erg jammer dat je de mod opmerking negeert en toch weer persoonlijk wordt...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 16:06

heeft iemand al getemt op joplin_1?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 16:19

Moderatoropmerking:
Wederom het verzoek om ontopic te gaan en níet op de man te spelen. Bedankt Lachen

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:27

RaviTornado schreef:
GvdT schreef:
Je kan daar niet eens hard rijden, het is daar zo smal, dat je eigenlijk altijd je gas moet loslaten om iemand te passeren.
Dit gebeurd ook gewoon onbewust.

Ik zie daar anders mensen snoeihard rijden hoor.....

Je mag daar idd 60 kilometer per uur rijden.
Haalbaar is dat echter niet altijd en al helemaal niet als je iemand moet passeren.
De berm is zacht (wat ook aangegeven staat) dus niet elke auto is in staat uittewijken via de berm.
Toch...op rustige dagen rij ik daar ook wel 60.

Ik hoop dat alles goed is met Nena en de ruiter die er op zat!