Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
parouscha schreef:Goh wat erg, gelukkig konden ze het meisje er onder vandaan halen!
Rot boeren ook, heb er geen greintje respect voor
Jolliegirl schreef:parouscha schreef:Goh wat erg, gelukkig konden ze het meisje er onder vandaan halen!
Rot boeren ook, heb er geen greintje respect voor
pff.. dankzij al die ''rot''boeren heb jij wel te eten voor jouzelf en die paarden van je...
laten we het even zo draaien!
wat een respectloze reactie zeg,...
ach hou jij je mening maar over boerne, wacht maar tot er in NL weer een ramp gebeurt, wedden dat je respect gaat krijgen.
belachelijk zeg.... alleen maar aan jezelf denken... de rest is slechtslechtslecht zeker...
idioot zeg dat hij niet gestopt is. hier reageren ze er ook niet altijd op, ik ga dan midden op de weg rijden, dan remmen ze wel... maarja.. tot ze een keer te dichtbij achter je komen
GvdT schreef:Iedereen die lekker door gaat met de boer te veroordelen. Boer is wel gestopt en heeft nog een poging gedaan om te helpen. Ze wilde alleen dat het paard door de brandweer uit sloot gehaald zou worden. Hij heeft haar dus niet aan haar lot over gelaten.
GvdT schreef:Iedereen die lekker door gaat met de boer te veroordelen. Boer is wel gestopt en heeft nog een poging gedaan om te helpen. Ze wilde alleen dat het paard door de brandweer uit sloot gehaald zou worden. Hij heeft haar dus niet aan haar lot over gelaten.
GvdT schreef:Kijk even op de reacties bij dit stukje op http://www.ijmuidercourant.nl Daaruit blijkt dus wel degelijk dat de boer gestopt is en geprobeert heeft te helpen.
Jammer dat de man meteen weer wordt afgez*ken, ook door de krant en dat er niet even nagegaan wordt hoe groot de duim van het slachtoffer is![]()
Ik blijf erbij dat als je weet dat je paard bang is voor trekkers je dan niet in het smalle bermpje bij de Oostlaan moet gaan rijden. Er staan daar een hoop koeien en die beesten moeten ook gemolken/verzorgd worden.
Ik ken de situatie daar veel beter dan 99% van de bokkers en neem maar van mij aan dat daar geen ruiterpad is, alleen een heel smal weggetje waar auto's elkaar amper kunnen passeren en een heel smal bermpje.
bterlaan schreef:abolsenbroek, als je eens wat leestekens zou gebruiken, zou ik misschien kunnen lezen wat je schrijft. Die dingen zijn er niet voor niets. En correct Nederlnads zou ook al een beetje helpen. Dit is een geschreven forum, nie tgeproken, dus houd ja asjeblieft5 aan de geschreven taal, als je tenmiste wilt, dat de mensen je begrijpen.