Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amondi schreef:De mensen die nu om respect vragen van de eigenaar: Niet zelf naïef worden svp, ik weet bijna 99% zeker dat deze "zielige onbenullen" diverse schade claims tegen trainers, DA's, Stalhouders, de JURY'S!! etc aan het voorbereiden zijn!
redenen daarvoor staan al in het stukje vermeld:
Paard was absurd kostbaar,
waren aan het trainen voor een "wereldwedstrijd" en hadden "dus" ingeschreven voor een wedstrijd op niveau kringwedstrijd in de bixie...
2 grove overdrijvingen om de schade groter te maken dan dat hij al is.
Of te wel, iemand moet gaan betalen en dan moet je eerst "iedereen"ervan overtuigen dat de hele wereld schuld heeft behalve jij.....
Nee, van mij geen respect, respect moet je verdienen en dat verdien je niet door met modder naar anderen te gooien en zelf de vermoorde onschuld te spelen. Respect krijgen ze pas als ze gewoon toegeven aan dit injecteer spel te hebben meegespeeld en te hebben verloren en dan gewoon te vertellen aan anderen hoe slecht dit kan aflopen.
terlygert schreef:@DubbelDun; In de sport staan paarden echt in dienst van het plezier van de mens als je het zo bekijkt
Ik vroeg me trouwens af.. ontstaat er wel een infectie als er wordt ingespoten met alcohol? Als er iets geen infectie veroorzaakt is het volgens mij wel alcohol.. Als je het direct in spieren spuit oid zal het vast anders zijn, maar het klinkt toch een beetje vreemd
Citaat:"Als ik had geweten dat dit had kunnen gebeuren, dan had ik hem nooit laten injecteren," aldus de eigenaar van Gator. "We kwamen er later pas achter dat het nog illegaal is ook. Dat wisten we niet. We dachten dat dit gewoon heel normaal is wat iedereen doet voor een show.
ElCamino schreef:Ach, het is niet de eerste.... vragen jullie je niet af waarom Justa Tad Rad zo'n kort stompje heeft....is ook "geblocked" hierheen gekomen en op transport is er e.e.a. voorgevallen met een bandage en moest de boel geamputeerd worden.
Het gebeurt nog veel meer.