Albert Zoer en Okidoki definitief niet naar OlympischeSpelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: Albert Zoer & Okidoki definitief niet naar Olympische Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:22

ik denk ook dat vincent voor de grootste verrassing gaat zorgen en leon als die toch mag rijden.. Over de rest deels me twijfels maar goed wie zal het zeggen.. ik rij het in ieder geval zkr niet na

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:25

luxket schreef:
ik rij het in ieder geval zkr niet na

Niet?? Had ik toch wel verwacht. Jij staat toch ook nog op de reservelijst.

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:33

ik hoop dat ze het goed gaan doen in china!!
heb wel me twijfels bij die van angelique, die reed nou niet echt bepaald netjes rond tijdens aken.
jammer dat ze piet niet als nog bij de eerste 4 hadden mee genomen. hij is inderdaad altijd goed voor de teamspirit en kan op grote toernooien vaak veel uit zn paarden halen. jammer!!
maar begrijp zn beslissing goed. om niet nog eens als reserve mee te moeten. is al te vaak gedaan en zeker met al die regels voor HK.
hup holland hup. ga hoe dan ook wel kijken

ps hopelijk is albert snel hersteld zodat die nog wel de finale kan rijden

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:35

Echt heel erg jammer van Albert. Het is nu niet echt te zeggen dat we een heel sterk team hebben volgens mij.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:38

http://www.knhs.nl/news.asp?ID=12045

Hierin is Ehrens toch wel hard.. Dat ie teleurgesteld is.. Kan hem ook groot gelijk geven hoor.. Reserve is misschien niet de meest dankbare plek, maar wel heel belangrijk!!!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:46

Hij had het inderdaad net zo als in Dld moeten doen: handtekening betekend accoord met alle plekken in het team, dus ook de reserveplek!!

Even off topic; weet iemand wat angelique op die foto voor rijlaarzen draagt? Lijken mij bijna sportschoenen met chaps...

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:47

Thats_Me schreef:
patsur schreef:
Gaat zijn paard wel in quarantaine dan Thats Me?
En hoe zit het met Zoer, dacht dat hij Okidoki ook alsnog in quarantaine deed?

Hoe het zit met quarantaine geen idee, daar staat ook niets over in het bericht. Maar goed als er wordt gesproken dat als er in de quarantaine tijd een paard uitvalt van de 4 ruiters dan kan de 5de man gepaseerd worden door Piet. Dus lijkt me logisch dat zijn paard dus wel in quarantaine gaat.

Ik denk niet dat Okidoki ik quarantaine gaat omdat Albert toch niet mee gaat omdat de dokters het niet verantwoord vinden. Dan heeft niemand er wat aan om Oki in quarantaine te plaatsen. Maar goed dat denk ik dus en weet ik niet zeker Knipoog

Ik had de update nog niet gelezen Knipoog

Uiteindelijk komt het er op neer dat Piet alsnog reserve is, dus snap niet waarom dat niet gewoon als officiele term gebruikt kan worden..

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:48

frisiangirl schreef:
Hij had het inderdaad net zo als in Dld moeten doen: handtekening betekend accoord met alle plekken in het team, dus ook de reserveplek!!

Even off topic; weet iemand wat angelique op die foto voor rijlaarzen draagt? Lijken mij bijna sportschoenen met chaps...

Zijn dat niet die laarzen waar ook al een topic over geweest is?
*gaat zoeken*

edit: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=118&t=868853
Laatst bijgewerkt door Taffje op 18-07-08 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:49

Ik vind ze iig verschrikkelijk lelijk Clown

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:50

Blijft eeuwig zonde voor Albert
Ik had liever Piet gezien in iemand anders´ plek, maar laten we hopen dat ze er met zn allen het beste van maken. Ik vraag me af wie er nu als `steunpilaar` van het team zal gaan functioneren, hoop dat Leon daar sterk in is, want van de rest.. Ach ja.
Zoals al eerder gezegd, ik rijd het ze ook niet na Knipoog

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:51

Omdat hij reserve is tot de paarden vertrekken naar HK en daarna is het leon. Maar ik snap rob wel dat hij teleurgesteld is maar snap piet beter. En ik denk inderdaad dat leon de steunpilaar wordt.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:54

Ik noem dit niet echt een B-team, kijk maar naar de landenwedstrijden...

Dat Albert Zoer niet meegaat is voor hem natuurlijk erg jammer, maar ik denk dat dit team zeker een goede kans gaat maken. Wel een beetje jammer van Piet Raijmakers dat hij zo reageert, maar goed dat is zijn keuze.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:55

Volgens het bericht op de site van de KNHS was het niet alleen Piet Piet is de enige die het openbaar heeft gemaakt, dat verdient dan wel weer respect. Of ik het er mee eens ben is een 2e..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:33

malloesje schreef:
Volgens het bericht op de site van de KNHS was het niet alleen Piet Piet is de enige die het openbaar heeft gemaakt, dat verdient dan wel weer respect. Of ik het er mee eens ben is een 2e..

Staat in dit bericht Lachen Maar ik vind het gewoon stom, kan je mee naar de OS wil je niet omdat je misschien niet mee kan doen. Wees gewoon blij dat je uberhaupt mee mag en Nederland mag vertegenwoordigen of dat nou actief is of als teamspeler je overige teamgenoten mag aanmoedigen en ondersteunen. Getuigt niet echt van teamspirit maar goed Nagelbijten / Gniffelen

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:37

Aah wat jammer.. Natuurlijk is het wel erg begrijpelijk, maar vind het zo jammer..

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:41

Je kunt het ook van de andere kant bekijken. Je hebt je bewezen door goud en zilver te winnen op een olympiade. En vervolgens sta je bijna elke groot kampioenschap aan de zijlijn omdat je over een goeie teamspirit beschikt. Alleen maar om de groep op te peppen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:51

nowornever schreef:
Je kunt het ook van de andere kant bekijken. Je hebt je bewezen door goud en zilver te winnen op een olympiade. En vervolgens sta je bijna elke groot kampioenschap aan de zijlijn omdat je over een goeie teamspirit beschikt. Alleen maar om de groep op te peppen.

Dan heb je toch ook een doel voor het team. Misschien niet degene die je graag wilt zien maar je gaat als team heen en wint als team ook! als je 5de man bent en niet eens hoeft te rijden.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:00

Thats_Me schreef:
Dan heb je toch ook een doel voor het team. Misschien niet degene die je graag wilt zien maar je gaat als team heen en wint als team ook! als je 5de man bent en niet eens hoeft te rijden.

het zou maar zó eens kunnen dat Piet inmiddels ervaren heeft dat het niet zo werkt voor de 5e man. zelfs niet als die man voor de sfeer in het team wel heel belangrijk is geweest....

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:02

Cayenne schreef:
Wat enorm zonde van Albert. Ik had het hem vreselijk gegund.
Stiekem zat het er natuurlijk aan te komen, maar pfff... wat zal die man teneergeslagen zijn nu..
Hij ging er zo hard voor.

Wel heel gaaf voor Marc en Vincent! Maar toch Schijnheilig We hebben denk ik allemaal even tijd nodig om deze tegenslag te verwerken.

helemaal mee eens Ja

super voor marc en Vincent Haha!
maar natuurlijk zuur voor Albert Bloos hij had het zo verdiend Bloos

jammer dat Jur niet mag Knipoog ook al komt dat wat te vroeg. hij heeft zich inmiddels wel in de kijker gereden Ja

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:04

Piet heeft de OS al meerdere keren meegemaakt en weet dus hoe het werkt. Verder kost het hem ook geld en tijd als hij weer als 5e man meegaat.

Verder vindt ik diverse opmerkingen hier zeer neerbuigend. okee, het is niet het beste team maar het is ook zeer nederlands om dan gelijk maar te concluderen dat het niks wordt. Kunnen we niet beter achter dit team staan en ze supporteren?????

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:08

Noukie schreef:
Thats_Me schreef:

het zou maar zó eens kunnen dat Piet inmiddels ervaren heeft dat het niet zo werkt voor de 5e man. zelfs niet als die man voor de sfeer in het team wel heel belangrijk is geweest....

Was niet alleen over Piet maar ook over de anderen (geen idee wie maar zo staat het in het bericht) die niet als 5de man mee wouden gaan. Die plek is niet voor niets in het leven geroepen en heeft dus wel een functie. Hopelijk hoef je hem niet te gebruiken maar toch hebben we allemaal kunnen zien dat er een ongeluk in een klein hoekje zit en is het mooi om op iemand terug te kunnen vallen en diegene is echt niet minder dan de overige ruiters, want anders wordt je niet geselecteerd.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:09

ik wil best als 5e man mee hoor Knipoog

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:10

Nou opgelost

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:12

Haha! mooi is dat ook geregeld Knipoog

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:13

Op horses.nl staat een update over het feit dat leon reserve is en ook invalt als er 1 van de vier uitvalt.