Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxket schreef:ik rij het in ieder geval zkr niet na
Thats_Me schreef:patsur schreef:Gaat zijn paard wel in quarantaine dan Thats Me?
En hoe zit het met Zoer, dacht dat hij Okidoki ook alsnog in quarantaine deed?
Hoe het zit met quarantaine geen idee, daar staat ook niets over in het bericht. Maar goed als er wordt gesproken dat als er in de quarantaine tijd een paard uitvalt van de 4 ruiters dan kan de 5de man gepaseerd worden door Piet. Dus lijkt me logisch dat zijn paard dus wel in quarantaine gaat.
Ik denk niet dat Okidoki ik quarantaine gaat omdat Albert toch niet mee gaat omdat de dokters het niet verantwoord vinden. Dan heeft niemand er wat aan om Oki in quarantaine te plaatsen. Maar goed dat denk ik dus en weet ik niet zeker
frisiangirl schreef:Hij had het inderdaad net zo als in Dld moeten doen: handtekening betekend accoord met alle plekken in het team, dus ook de reserveplek!!
Even off topic; weet iemand wat angelique op die foto voor rijlaarzen draagt? Lijken mij bijna sportschoenen met chaps...
malloesje schreef:Volgens het bericht op de site van de KNHS was het niet alleen PietPiet is de enige die het openbaar heeft gemaakt, dat verdient dan wel weer respect. Of ik het er mee eens ben is een 2e..
nowornever schreef:Je kunt het ook van de andere kant bekijken. Je hebt je bewezen door goud en zilver te winnen op een olympiade. En vervolgens sta je bijna elke groot kampioenschap aan de zijlijn omdat je over een goeie teamspirit beschikt. Alleen maar om de groep op te peppen.
Thats_Me schreef:Dan heb je toch ook een doel voor het team. Misschien niet degene die je graag wilt zien maar je gaat als team heen en wint als team ook! als je 5de man bent en niet eens hoeft te rijden.
Cayenne schreef:Wat enorm zonde van Albert. Ik had het hem vreselijk gegund.
Stiekem zat het er natuurlijk aan te komen, maar pfff... wat zal die man teneergeslagen zijn nu..
Hij ging er zo hard voor.
Wel heel gaaf voor Marc en Vincent! Maar tochWe hebben denk ik allemaal even tijd nodig om deze tegenslag te verwerken.
Noukie schreef:Thats_Me schreef:Dan heb je toch ook een doel voor het team. Misschien niet degene die je graag wilt zien maar je gaat als team heen en wint als team ook! als je 5de man bent en niet eens hoeft te rijden.
het zou maar zó eens kunnen dat Piet inmiddels ervaren heeft dat het niet zo werkt voor de 5e man. zelfs niet als die man voor de sfeer in het team wel heel belangrijk is geweest....