Dit is nog eens een super verhaal om te lezen, geweldig. Heel veel plezier met je paard als je dit leest en ik heb heel erg mijn best moeten doen om het droog te houden hihihihi
ik denk dat we de stal eigenaren ook niet moeten vergeten. Ook die hebben het hart op de goede plaats. Ze hadden al veel eerder andere maatregels kunnen nemen!
Pfff, gelukkig, ik ben niet de enige die vol schiet. Wat een fijn verhaal om te lezen, na al die ellende van tegenwoordig. Ik wens dat meisje heel veel geluk met haar paard!
Zo zie je maar als je echt iets wilt en gaat er voor 100 % tegenaan dan lukt het ook. Goed gedaan meissie, ik wens je heel veel geluk en heel veel rijplezier toe!
Maxime bij deze als je dit leest van harte meid met je lieveling, Maxime en ik rijden bij cherokee en louise was helemaal haar lieveling. Toen haar eigenaresse niet meer kwam heeft Maxime het paard in haar hart gesloten. Heel veel plezier samen.
Wat geweldig dat Maxime nu de eigenaar is van het paard. Voor het paard zeker weten het beste wat hem kan overkomen. En geweldig van de tegenpartij om dit te gunnen, gelukkig zijn er nog mensen met het hart op de goede plaats!
Bets