daffene schreef:Tijdje terug op Jumping Amsterdam heb ik Anky Salinero zien losrijden. Serieus, daar werd ik misselijk van. Terugtrekken en tegelijk sporen erin. Ging erg echt lomp aan toe. Het zag er zo ontzettend onvriendelijk uit. Heb nog 1 foto terug kunnen vinden, en dit was dan nog een van de beschaafdste...
http://img505.imageshack.us/img505/9906/p1250050th6.jpg
Edit. En daarna 1ste worden met een super kur.......
Dat is een foto... Daar heb ik er ook genoeg van... Ook foto's waarop ik hem net een snoepje heb gegeven, hij loopt te knauwen op zijn bit + snoepje *KLIK* open mond op de foto, lijkt net alsof ik zijn bit er helemaal doorheen trek.

Dit waren echt geen momentopnames hoor, ik heb daar in eigen persoon een half uur staan kijken voordat ze de ring in moest. Je zag gewoon zo goed het verschil in rijden tussen alle mensen die daar aan het losrijden waren. Het kan ook anders, maar blijkbaar als je je paard zo op "topniveau" in de ring wil laten lopen moet ie eerst teruggetrokken worden dmv die hele stang door zn mond trekken en dan tegelijk flink de sporen erin. En het was wel heel duidelijk dat Salinero echt protesteerde tegen de druk, heb zelfs een foto waar hij bokkend op staat. Maarja het maakt mij ook niet uit of jullie het willen zien of niet. Ik heb het gezien en dat is voor mij genoeg.
Als we jou idee volgen houden we geen sport mee over, de hele top weg, Suptop dan ook want uhhh denk niet dat die bitloos rondhuppelen met hun paardjes. Maarja, ooit eens een gemiddelde B ruiter zien starten? Tsja, wie moet er dan nog winnen?
Als ze dit zou toepassen, thuis in de trainingen, waarom tilt het paard zn benen dan in de ring ook zo hoog op als die stokken er niet zijn? En uhh ooit van doping controle gehoord?