Angie_ke schreef:@ Zitake, realistisch in dit topic? Mensen met oogkleppen op die de waarheid niet onder ogen willen zien om hun o zo kleine gewetentje te sussen?
Verder ga ik niet verder in op de excuses die je erbij probeert te verzinnen, want voor ik het vergeet... Er waren geen foto's aanwezig! Och god ja, dan is het niet waar hé!Citaat:"Paarden met een dergelijk gebrek aan hoefverzorging zoals werd vastgesteld, zouden niet mogen toegelaten worden tot een markt", zegt paardenexpert dr. François Sivine, dierenarts én meester-hoefsmid."
Om nog maar eens een voorbeeld te geven... Ik denk dat jij je studiekeuze mssn iets beter had moeten overwegen.
Mijn studiekeuze is goed gekozen, dat weet ik voor mezelf heel goed. (vind ik trouwens weer een typische opmerking van jou kant dan). Ik verzin er geen excuses bij, ik zeg gewoon zoals ik het denk. En ik heb nu al verschillende keren gezegd dat het er niet toe doet of er foto's zijn of niet, ik zeg ook niet dat het niet waar is, maar ik zeg alleen dat je niet kan afgaan op dat soort foto's. Je moet de foto's en de feiten altijd in zn geheel zien. en dat is nou net de tactiek die gaia gebruikt. Wat helemaal niet slecht is, want ik zei al dat je enkel op die manier, door wat te overdrijven kan doordringen bij sommige mensen. En ik heb andere jaren nooit echt problemen gezien op die markt, mss dat het dit jaar heel anders was, geen idee, maar dat ik mijn mening. Ik heb het zo gezien en kan er moeilijk wat aan veranderen om jullie gelijk te geven denk ik.