Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skygirl schreef:Maar wat nou als het 2 dagen achter elkaar heel mooi weer is? En de eerste dag mogen er na 8 uur gewoon weer paarden op het strand en door het mooie weer blijven de drollen (die dan niet door de zee worden weggespoeld) toch nog steeds op het strand liggen? Dan hebben ze er nog steeds last van. Ik vind het wel raar dat paarden na 8 uur niet meer poepen op het strand en daarvoor wel.
fransje23 schreef:Skygirl schreef:Maar wat nou als het 2 dagen achter elkaar heel mooi weer is? En de eerste dag mogen er na 8 uur gewoon weer paarden op het strand en door het mooie weer blijven de drollen (die dan niet door de zee worden weggespoeld) toch nog steeds op het strand liggen? Dan hebben ze er nog steeds last van. Ik vind het wel raar dat paarden na 8 uur niet meer poepen op het strand en daarvoor wel.
Als je met je paard langs de vloedlijn rijd wordt het vanzelf weer een keer vloed en spoelt te poep weg. Ongeacht of het mooi weer is of niet
Jolliegirl schreef:dan hadden ze die regel van na 8en niet moeten maken, ze wéten toch dat mensen langer blijven.. en het om 8 uur echt nog geen bedtijd is zomers..
en wij hebben toch evenveel recht om ook eventjes lekker te genieten!
net als de honden, die laten ook wel eens wat vallen
_Sundance_ schreef:want ik zie het al helemaal voor me dat je lekker aan het rijden bent en er een moeder naar je toe gestapt komt en een grote bek geeft dat het levens gevaarlijk is omdat haar kind daar ergens loopt.