Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VaderAardbei

Berichten: 4
Geregistreerd: 20-05-08

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:43

Rachel_x schreef:
Ik vind het allemaal wel érg overdreven hoor! Wat maakt het paard het nou uit hoe zijn stallen eruit zien?


De paarden zal het niets uitmaken.. Maar het is vooral voor de chinese regering belangerijk hoe de accomodaties er voor de OS uitzien! Veel mensen zullen niet veder kijken dan hun neus lang is (Jullie mischien wel [en ik ook] maar de zaken wereld -grotendeels- absoluut niet). Als dit er goed uit ziet, gaan internationale mega bedrijven eerder over stag om handel te drijven en te investeren in China.
Dat is wat belangerijk is voor de regering van China...

En heel mischien (als je goed nadenkt) hebben ze mischien nog wel gelijk ook, om zo rijker te worden en zo hopenlijk ook te gaan investeren in de armere delen van china!!

Maar ik ben ook blij met onze weide's, luchtige(loop) stalletjes hoor;)

Unfaithful

Berichten: 6027
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Delft

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 23:00

Zo ziet er prachtig uit!

Mii_Jessica

Berichten: 1275
Geregistreerd: 02-08-07
Woonplaats: Hoorn

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:22

Het is prachtig maar ze kunnen het beter ergens anders aan investeren Knipoog

Anoniem

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:42

Lolleke schreef:
Als je op de link had gelklikt en dan doorgelezen naar het einde staat daar:


Wat een goede sfeer hangt hier toch altijd en wat gaan we weer leuk en volwassen met elkaar om Misselijk Dat zal wel te maken hebben met je leeftijd.

Wanneer je het topic een beetje goed had gelezen had je gezien dat ik daar al tekst en uitleg bij heb gegeven.
Dus wie moet hier nu doorlezen? Schijnheilig

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:58

Jippie schreef:
Lolleke schreef:
Als je op de link had gelklikt en dan doorgelezen naar het einde staat daar:


Wat een goede sfeer hangt hier toch altijd en wat gaan we weer leuk en volwassen met elkaar om Misselijk Dat zal wel te maken hebben met je leeftijd.

Wanneer je het topic een beetje goed had gelezen had je gezien dat ik daar al tekst en uitleg bij heb gegeven.
Dus wie moet hier nu doorlezen? Schijnheilig


Aangezien het nog steeds gequote / gevraagd werd geld het dus blijkbaar niet voor iedereen.

En nee, jouw reactie is volwassen Verward

__KELLY
Berichten: 3331
Geregistreerd: 05-09-05

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:10

VaderAardbei schreef:
Rachel_x schreef:
Ik vind het allemaal wel érg overdreven hoor! Wat maakt het paard het nou uit hoe zijn stallen eruit zien?


De paarden zal het niets uitmaken.. Maar het is vooral voor de chinese regering belangerijk hoe de accomodaties er voor de OS uitzien! Veel mensen zullen niet veder kijken dan hun neus lang is (Jullie mischien wel [en ik ook] maar de zaken wereld -grotendeels- absoluut niet). Als dit er goed uit ziet, gaan internationale mega bedrijven eerder over stag om handel te drijven en te investeren in China.
Dat is wat belangerijk is voor de regering van China...

En heel mischien (als je goed nadenkt) hebben ze mischien nog wel gelijk ook, om zo rijker te worden en zo hopenlijk ook te gaan investeren in de armere delen van china!!

Maar ik ben ook blij met onze weide's, luchtige(loop) stalletjes hoor;)




inderdaad...
het heeft zo zijn belangen aan dit hele complex..

maarjaa het klimaat daar is voor de paarden uit nederland niet erg fijn denk ik zomaar dus ik vind het toch wel een uitkomst dat ze daar airco's hebben..
alleen die binnenbanen vind ik zelf een beetje onzin... hardstikke lekker die binnenbaan met airco maar het paard zou toch moeten wennen aan de normale buitenlucht ... want neem aan dat de ring 'waar het allemaal meot gaan gebeuren' ook niet overdekt is en je paard zo ineens een hele warmte klap krijgt.
Denk maar aan als je in de winter je paard buiten inrijd en dan ineens de warme binnenbaan inloopt .. mijn paard sukkelt dan vaak erg in .. en dat is daar al helemaal zo.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:56

Ik denk eerlijk gezegd dat de ruiters ook heel veeleisend zijn Knipoog

cocktail

Berichten: 3023
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: Almere

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:02

Wel mooi formaat die stallen zeg!

SuSEQ

Berichten: 1639
Geregistreerd: 22-01-08
Woonplaats: The Boeshes (.be)

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 01:49

Marjolein_18 schreef:
Halleluja. 1,2 miljard voor al die luxe en waarvoor? Om de baasjes tevreden te stellen. Denk dat die paarden het geen moer uitmaakt waar ze staan! Ze hebben geen flauw benul dat er bijv. goud op de staldeur zit or whatever. Het is allemaal voor het oog...

Als je de foto's bekijkt, zie je ook dat er geen goud aan te pas komt. De boxen zien er geowon uit als een nieuwbouw stalling hier: een gegalvaniseerd stalen frame met daarin houten planken, een automatische drinkbak en een wegdraaiare voederbak. Alleen dat laatste is een "luxe" geintje, maar dat kost ook geen 300 EUR extra per box. Overigens staan voederbak en drinkbak naast elkaar, wat verre van ideaal is, maar goed. De afmetingen zijn wel mooi ruim, wat dan weer een groot pluspunt is. Brede gangpaden zijn ook alleen maar extra veilig. Het is echt niet alleen maar luxe en onbelangrijke snufjes... Toegegeven, dat met die airco is misschien wat overdreven.

Ook ik heb mijn bedenking bij die "longeercirkel" van 4,5m bij ,5m; in het orignele bericht staat er "roll box", dus ik ga er van uit dat het hier gaat om een stal waar ze ook even kunnen in rollen.

Overigens beschikt dit complex over een renbaan; de chinezen in HK zijn gek op paardenrennen, dus renderen zal het complex wel degelijk...

Groeten, SuSEQ

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Olympische paarden zullen baden in luxe en heerlijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 01:53

Rollbox kan worden vertaald als longeerkraal in het Amerikaans.