Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luf_horses schreef:nou mijn paard is al bang voor plastic zakjes, laat staan als ze aan der kont hangen
Liiesjjj schreef:Moeten we de paarden ook nog poepzak schrikvrij maken
larixfire schreef:Iemand van stal had een poepzak gekocht omdat ze bij ons erg aan het controleren waren en zelfs bonnen van 45 euro uitschreven. Op zich goed over nagedacht over die zak. Goede bevestiging en de zak blijft keurig zitten ook als je galoppeerd en klappert niet. Alleen na een buitenrit kwam ze terug met een hevig bloedende staartwortel aan de onderkant. Het canvas schuurt door het lopen op de tere huid van de staartwortel. Ze heeft de zak teruggestuurd naar de paardendrogist en die heeft netjes haar geld teruggegeven.
Dus laten ze dan maar eerst eens zorgen dat die poepzakken goed functioneren !!!!!
Bubsj schreef:Ik blijf erbij dat poep van een vleeseter, een hond dus, vele malen viezer is dan dat van een paard. Ik vind het dus niet geheel te vergelijken, maarja voor een leek blijft het smerig natuurlijk.
Paljassofie schreef:Niet elke ruiter kan het netjes aan de kant schoppenIk ga echt niet midden een drukke weg van mijn paard stappen... wil geen ongelukken
Marjo_x schreef:Paljassofie schreef:Niet elke ruiter kan het netjes aan de kant schoppenIk ga echt niet midden een drukke weg van mijn paard stappen... wil geen ongelukken
Hoezo? Je paard kan toch wel stil staan? je kan toch wel op en afstappen buiten? Als dat nog niet kan vind ik dat je sowieso nog niet 100% klaar bent om te gaan buiten rijden.