gesina schreef:Hoewel sommigen van ons wel degelijk weten van de wantoestanden in landen als Roemenie,Kroatie,Albanie,Servie enz enz (geloof me wat er op de journaals komt is een fractie van de gruwelen die er gepleegd zijn en worden) mag dit geen excuus zijn voor wat er gebeurd is.
Hoeveel miljoenen gaan er jaarlijks niet naar ontwikkelingslanden zowel in als buiten europa
en de mensen schieten er geen hol mee op want elke keer is het hetzelfde verhaal.
Je geeft als voorbeeld Moldavie,geef n koe voor de melk er zal ook wel uitgelegd zijn dat n koe ook moet kalven als je melk wil houden en als ze dat dan niet doen dan slachten ze het dier want dan heb je vlees,dat klopt.
Koe weg,dus tijd om maar weer te bedelen voor n nieuwe koe,die op transport gezet wordt door een welvarend land en over een jaar hetzelfde gejammer.
Mensen die daar leven die moeten zelf ook wat willen doen om het beter te krijgen
Ik weet heel goed dat wij misschien wat makkelijk praten hebben maar soms ligt de bal in de hoek van degenen die hulp krijgen/verdienen
*Mond valt open* Hier heb ik echt geen woorden voor
Sommige reacties met betrekking tot zigeuners hier doen me trouwens echt pijn
Ik voel me heel erg verwant met hun manier van leven.
Verder heb ik niks toe te voegen; lees de reacties van Navidad en je weet mijn mening.