Zijn wel meer mensen die een kort lontje krijgen van stress. Denk maar aan de vele studenten in examens...Hoe opvliegend die worden omdat ze onder druk staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantal86 schreef:Sorry vind het behoorlijk belachelijk dat je dus een pv krijgt als je een paard op het droge haalt :S. Dat beest heeft het overleeft, en er misschien geen schade aan overgehouden.. Waar gaat het heen, mag je niet eens meer een knol uit het water halen als de brandweer het niet lukt. Die lui morgen in hun handjes klappen dat het die 2 broers wel is gelukt..
Ik kan er wel boos om worden
runningkawa schreef:Misschien deden ze iets wat niet direct handig was, maar blijkbaar wel effectief...
Niet helpen en verzuipen was volgens omstanders beter geweest??
Rascha schreef:Vaak lukt dat touw om zijn buik knopen nou net niet zo lekker....
Probeer een paard in de sloot maar eens een touw om de buik te binden...
Knap als het je lukt...
Ik vind dat je zelf juist niet te snel in het water moet gaan als je paard erin ligt...
Mijn ervaring is toch wel dat die benen hard aan kunnen komen op een spartelmoment...
Mijn opa haalde paarden altijd uit de sloot met een tyfor (of hoe je dat ook schrijft) een soort van handtakel...
Is ook nooit een blessure van gekomen...
Maar helaas kan ik hem dat niet meer navragen.....
Sietara schreef:Heb op die manier ook ook eens een paard uit de sloot gehaald... touw om de nek en trekken maar... was een draver met hele goede ouders en hij was nogal duur...
Dus dan doe je zoiets
KiWiKo schreef:ach stom gemeut, ding staat op het droge......... en dat is het belangrijkste........
misschien niet een van de meest tactische manieren, maar wel effectief