Billy schreef:Als je alles op alles wilt zetten voor je genezing moet je dat niet door zo'n onzinnige actie gaan weggooien.
Dat vind ik oerdom.
Het was trouwens een beetje een botte reactie idd op alle mensen die zeggen wat geweldig en respect, en niet verder kijken dan hun neus lang is....
Je gebruikt 'grote' woorden, zoals oerdom, onzinnig.. dat ergert me.
Als je daar nog eens aan toevoegt dat mensen die compassie voor deze vrouw hebben en zich kunnen voorstellen dat ze, ondanks alles, die uitdaging wil aangaan, niet verder denken dan hun neus lang is.. ben je helemaal de klos.
In tegenstelling tot wat jij kennelijk denkt, heb je echt geen grote intelligentie, analytisch vermogen of medische kennis nodig om te bedenken dat Anouschka een risico neemt en dat het zwaar zal zijn voor haar. Iedere malloot kan dat bedenken.
Als arts zou ik wellicht ook mijn bedenkingen hebben, maar ik zie ook dat de uitdaging, het verlangen soms een sterker medicijn is dan 'verstandig zijn'. Misschien is deze 4-daagse wel haar manier om alles op alles te zetten.
Daarom zie ik liever een 'duimpje op' voor haar dan de voor de hand liggende en inderdaad, botte reactie van jouw kant.
Waarmee ik niet zeg dat je je bij de respect-hebbers moet aansluiten - je hebt recht op je eigen mening. Maar formuleer het liever wat minder grof.