Voor het goede doel sullewemasegge?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mar10tje schreef:Oei Sparky10, dat is fel!
Tip:
Geef Mw des Bouvrie (als zij het inderdaad is) geen aanleiding om laatdunkend over ons te spreken.
Ik heb ook mijn bedenkingen over de situatie, maar probeer dit goed onderbouwd en respectvol te formuleren. Op die manier houdt jij (en daardoor ook Bokt) de eer aan jezelf.
Dan kan zij alleen nog maar inhoudelijk reageren en haar verhaal vertellen ipv op de felle reacties te reageren.
En dat is toch uiteindelijk wat we willen? Wat ze doet, en waarom ze dat doet?
Mw des Bouvrie, ga je gang!
Janne92 schreef:Ik heb 7 jaar bij Nicole gereden heb nu 2 paarden van haar sinds 2maanden jullie vooroordelen veel te snel !
Jullie weten niet hoe het weiland er uit ziet niet hoe de paarden er bij staan, de wei is goed afgezet die ponies zijn heel toevallig echt 2 hele erge deugnieten ik ken ze heus wel hoor die vonden echt gewoon een manier die gaan liggen en kruipen er onder door dat zouden ze zo doen, denk eerst na voordat je wat zegt !
Nadya schreef:Monika, de omheining is gewoon niet in orde en de pony's staan vlakbij de snelweg. Ik woon toevallig in de buurt, ken de omgeving en de weilandjes daar en daarbij is het paardenwereldje in deze omgeving vrij klein.![]()
Daarbij zul je maar over de snelweg rijden en zoiets tegen komen (ik rij er een paar keer per week langs). Linke soep.![]()
Over andere zaken uit haar leven, heb ik het niet. Niet mijn pakkie aan (en het boeit me ook niet).
monika63 schreef:ok, stel dat ze het inderdaad zo slecht heeft als men beweerd, waarom helpen jullie haar dan gewoon niet om de omheining te repareren???????????
Als ik in de buurt zou wonen had ik haar zeer zeker geholpen zodat de ponys er niet meer uit kunnen
Janne92 schreef:die 2 ponies zijn zeker deugnieten
ndesbouvrie schreef:Janne92 schreef:die 2 ponies zijn zeker deugnieten
HAI JANNA
ZIE IK JOU INEENS VERSCHEINEN HIER WAT LIEF WAT LIEF
JE KAN OP DEZE SITE JEZELF EN MIJ NIET VERDEDIGEN
HET IS ZO NEGATIEF
NET ALS DE MENSEN OM MIJN WEI HEEN WAARDOOR ALLE ANDERE PAARDEN AL WEG ZIJN DAAR
DE MENSEN HEBBEN DE DIERENBESCHERMING GEBELD HELAAS HEEFT DE DIERENBESCHERMING NIETS AFWIJKENDS GEVONDEN EN OM MIJ EN DE PONY'S AF TE MAKEN HEBBEN ZE AL MEERDERE MALEN MIJN HEKKEN KAPOT GEMAAKT
EN JA DAAR GAAN ONZE DEUGNIETEN DOORHEEN
MAAR GOED ZE WETEN NIET WAT VOOR EEN GEVAAR HIER UIT KUNNEN ONTSTAAN
LIEVE JANNA ER ZIJN VEEL MENSEN DIE WETEN HOE HET ZIT EN HOE HET HELE GOOI BIJ MIJ 15 JAAR VAN DE KINDERFEESTJES HEEFT GENOTEN
EN INDERDAAD JANNA MIJN PAARDEN BLIJVEN TOT DE LAATSTE SNIK BIJ MIJ
ZE HEBBEN AL DIE JAREN TROUWE DIENST GELEVERD
EN WEET JE EEN ANDER PERSOON HAD DE ZIEKE OUDE PAARDEN ALLANG NAAR DE SLACHT GEBRACHT
Janne92 schreef:Sorry jaren lang slecht voor de paarden zorgt wat in godsnaam weet jij hier van ?