Pony's lopen tot twee keer toe los op A27

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

patsur

Re: Pony's lopen tot twee keer toe los op A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:34

runningkawa schreef:
jeetje wat een verhaal Lachen
Zie het al helemaal voor me.

Laat die bouvrie maar dokken...ze mag van geluk spreken dat haar dietjes niets hebben... en verplicht goede afrastering laten maken voordat de paarden naar haar terug gaan

Kan d'r pa wel designen Knipoog

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:36

als deze ponys echt van mevr,de B zijn is het toch meer dan een schande,dat mens zou geeneens een pony of paard mogen hebben,beestjes zullen wel honger gehad hebben en daarom aan de wandel gegaan zijn op zoek naar eten,want dat zullen ze bij mevr,de B weinig krijgen....Ken haar goed genoeg en kan je echt vertellen dat ze geen dier waardig is...te triest voor woorden!!!

Erretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:45

ankie1 schreef:
als deze ponys echt van mevr,de B zijn is het toch meer dan een schande,dat mens zou geeneens een pony of paard mogen hebben,beestjes zullen wel honger gehad hebben en daarom aan de wandel gegaan zijn op zoek naar eten,want dat zullen ze bij mevr,de B weinig krijgen....Ken haar goed genoeg en kan je echt vertellen dat ze geen dier waardig is...te triest voor woorden!!!

Als dit inderdaad Odin en Boreas zijn ze zeker van haar ja en weet ook dat ze niet alleen op hekwerk beknibbelt... Het verbaasde mij ten zeerste dat ze ze nog heeft.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:47

Nou klaar toch, meteen pony's in beslag nemen, als al zoveel mensen weten hoe de vork in de steel zit met haar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:47

als ik deze verhalen zo hoor.. pony's in beslag nemen, een flinke boete geven, en niet weer terug geven.. bah.. ze moet haar verantwoordelijkheid nemen voor die beestjes, ze brengen zichzelf en anderen in gevaar..

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:55

ja het is echt te triest voor woorden,dat was het een paar jaar geleden al...heb daar wel is 3 pony,s weg gehaald,was om te huilen,zo zielig...moet helaas wel heel wat gebeuren voordat ze in beslag worden genomen...dan is het waarschijnlijk al te laat en loopt het toch een keer verkeerd af...........

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:59

ik hoorde het ook op de radio

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:19

zal vanavond dan ook wel bij sbs6 zijn of bij rtl4, als het daadwerkelijk de ponies van de boefjes zijn

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:30

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:32

hé ankie jij ook hier!

We kunnen wel een boek gaan uitgeven over deze dame onderhand..... en ik ken nog wel wat mensen die een hoofdstukje willen schrijven

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:33

Hey Morrie
Lekker groen graslandje voor ze Cool

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:51

Deze mevrouw de B. heeft een keer een poging gedaan om een pony van ons te kopen. Ze liep erg met haar achternaam te koop, om vertrouwen te wekken misschien, maar gelukkig is de koop toen niet door gegaan. Er was mij toen al veel te veel negatieve publiciteit over deze dame, en haar manier van praten en doen stond me helemaal niet aan........ Hopelijk komt het met de pony's die ze nog wel heeft nu wel goed.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:11

ankie1 schreef:
Hey Morrie
Lekker groen graslandje voor ze Cool

denk er 3 dagen regen bij en verzin hoe het er dan uit ziet, tot voor kort stonden ze daar allemaal (stuk of 12).....

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:21

Gelukkig is er niets met ze gebeurt!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:25

Ja, dat hek ziet er inderdaad niet al te stevig uit Clown

Maar ik vind de pony's er nou ook niet bepaald slecht uit zien, moet ik zeggen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:30

ik vond ze wat uitgedroogd (vel bleef staan als je het pakte) maar ze hadden natuurlijk een heel end gerend over de A27 en de hoeven krulden zelfs na de wandeling nog steeds helemaal omhoog om..... zelfs de vrachtwagenchauffeurs vonden dat ze wel eens naar de smid mochten...... maar ja, vind maar es een smid in deze buurt die voor deze dame wil bekappen Cool

Erretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:46

Haha, denk dat de meeste zeggen dat ze het lekker zelf kan doen! Ik kan wel een boekje open doen, maar ik denk dat ze wel weer negatieve publiciteit voldoende heeft gehad. Het is alleen jammer dat die dieren er altijd onder moeten lijden. Het lijkt een beetje op van die dierenverzamelaars die je vaak ziet, die uit medelijden van alles in huis nemen, maar er eigenlijk niet voldoende voor kunnen zorgen en ook geen afstand van kunnen doen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:51

overigens die opmerking een stuk terug over even een paardenkliniek bellen voor een trailer: ik heb zeker 10 mensen gebeld die een trailer hebben, of er werd niet opgenomen, of de trailer stond niet thuis, of ze wilden hem niet uitlenen en dichtstbijzijnde paardenkliniek zit volgens mij in Weesp of Nijkerk...... Ik had al wel een boer geregeld die de pony's tijdelijk op wilde vangen, maar ze stonden vanmiddag alweer in hun eigen weitje

lisetjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:14

Palhaço schreef:
als je die 3e foto ziet op pagina 2 (link) dan zie je dat die pony inderdaad door/ of over de vangrail is gesprongen/ geklommen... hopen dat die geen verwondingen heeft...
gelukkig is het verder goed afgelopen Haha!

hey ziet er zeker niet goed uit ik dacht eerst dat er een stukje weg was gehaald maar dat was een span bant maar een pony zou er tog niet zo maar zo in springen :S
Laatst bijgewerkt door lisetjjee op 21-05-08 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:20

Tjiongejonge, weet niet wat ik lees. Hoe krijg je het voor elkaar om je paarden met zo'n belabberde omheining te houden vlakbij de A27 Verward ? Dat verwende nest leert hier vast niets van, zoals altijd bij die gasten. Boos!
Kan dit echt werkelijk niet begrijpen.

Ben erg blij dat de pony's niets overkomen is, maar dit kan toch niet!!!!! Gestoord

lisetjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:24

nee kan idd niet ik vind het ook heel erg ik hoop dat ze beseft wat er is gebeurd en dat ze er wel wat aan doen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:26

lisetjjee schreef:
nee kan idd niet ik vind het ook heel erg ik hoop dat ze beseft wat er is gebeurd en dat ze er wel wat aan doen

Het is de tweede keer al in zeer korte tijd, dus het is duidelijk dat deze niet zo slimme tante er niets van heeft geleerd...... Nors opkijken

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:29

ze hebben vanmiddag de hele omheining rondom nagelopen met een paar man.

Vreemd genoeg hebben wij van een eerdere ontsnapping niets gehoord, onze wei is 100 meter verderop

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:41

Ah, Morrie, sta jij daar in de buurt. Knipoog

Ik moet ook wel lachen Bloos om die foto van die pony's op de weg (wetende dat het goed afgelopen is), maar ik zou het echt een nachtmerrie vinden als ik mijn paard zo zou zien. Verdrietig
Er hadden verschrikkelijke dingen kunnen gebeuren. Ik rij daar vrij vaak en man, je moet er toch niet aan denken dat je dat voor je op de weg krijgt? Scheve mond

Jeetje, een omheining is nogal belangrijk, zowel voor de mensen en het verkeer daarbuiten als voor de paarden zelf. Daar mag je niet op beknibbelen, zelfs niet als je failliet bent en geen rooie cent meer hebt. Waarom hou je dan paarden?????
Echt, ik begrijp daar niets van.
Al hoewel ik die verwende Gooische trutten wel ken. Ja
(Ben zelf ook een Gooische trut, maar geen verwende Tong uitsteken ).

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:44

En dan te bedenken dat mevr de ...... een colum voor de dierenbescherming schrijft.... Lips are sealed Nagelbijten / Gniffelen