Tweejarig kind raakt gewond in paardenwei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alani

Re: Tweejarig kind raakt gewond in paardenwei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:27

Dit zijn mensen die dicht bij mij wonen. Het is overigens hun eigen paard.

Het broertje van 11 jaar zou op dit kindje even een tel passen omdat moeders iets van boven moest pakken. Eigenlijk een situatie die 100x goed gaat.

Het jongetje van 11 jaar zit bij mn buurmeisje in de klas. Je kunt je voorstellen dat dit in een dorp als Dalfsen een hele inpackt heeft.

Voor een paard is het vaak een spel als een hond of kind in de wei komt. Alleen zo'n kleine hummel kan zich niet snel uit de voeten maken en krijgt voor je het weet een klap mee.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:27

Moet ontzettend lachen om mensen zonder eigen kinderen die zeggen dat je het een kind van 2 wel even kan leren om niet weg te rennen. Tja, dan zul je vast niet met een heel ondernemend kind te maken hebben. Clown Tong uitsteken

Ik heb er wel zo eentje en reken maar dat ik haar in de gaten hou. Inmiddels is ze 3 en snapt ze het beter, maar met 2 was het een grote dondersteen Clown . Bij de paarden verlies ik haar niet uit het oog, geen seconde, maar hier thuis, in de tuin, bij het parkje achter ons huis, tja, dan gebeurt het wel eens natuurlijk. Op een gegeven moment laat je ze ook meer hun ding doen, dat is de bedoeling van opvoeden.

Maar een hele nieuwsgierige en ondernemende 2-jarige even vertellen en leren bij je te blijven, nou, dat is niet zo heel erg gemakkelijk. Ik lach dus maar hard om dat soort veroordelingen. ROFL
De onervarenheid straalt er van af. Ja

Dit is gewoon weer een vreselijk ongeluk en ik denk dat die ouders zich heel erg rot voelen hierover. Daar ga ik vanuit. Niemand met kinderen wil dat er zoiets gebeurt met hun kind. Niemand. En ik vind het ook niet de schuld van het paard of van de eigenaren. De ouders hadden op moeten letten, maar zijn niet perfect en kinderen zijn erg vindingrijk soms.
Om dan meteen weer alle slechte ouders aan te halen, pfffff.... Gaaaap

Ik spreek degenen nog wel als ze zelf een kind hebben. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:28

Maar helaas wordt er ook als de ouders erbij zijn niet altijd gevraagt of het mag.
Dus in die zin geef je dan al een verkeerd voorbeeld.

Zo ook vroeger als ik wandelde met het hondje van mijn moeder.
Zag er heel lief uit door haar grootte. (dwerg pinchertje)
Maar ze was helemaal niet lief voor vreemde.
Ze zou nooit aanvallen uitzichzelf ergens naartoe, maar kwam je aan haar dan hapte ze.

Zo vaak net haar weg kunnen trekken omdat kindertjes hondje gaan aaien en de ouders niet eens vragen of het wel kan en mag...

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:30

@ RK komt me bekend voor. Moeders zit bij ons in de tuin op visite en mijn moeder is haar kinderen aan het corrigeren op dingen waarvan ik denk dat als ik moeder zou zijn het zeker niet toelaat. Daarbij zien wij soms dingen al veel sneller dan de eigen moeder het ziet.
Echter is het ook zo dat er bij ons ook kinderen komen die heel netjes luisteren en waar moeder ook behoorlijk in de gaten houd wat het kind doet (en dan nog zit een ongeluk in een klein hoekje).

Ach ja ik heb zelf geen kinderen dus ik kan niet zeggen dat ik het beter doe. Maar ik geef wel aan wat ik bij een ander zie waarvan ik denk dat zou beter moeten kunnen. Maar iedereen heeft wel iets wat verbeterd kan worden en ik weet niet of ik een perfecte ouder zal zijn. Maar ik leer wel van fouten van anderen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:31

Blue_Eyes schreef:
Ik heb het alleen die van mij nooit zo geleerd, die is gewoon erg geinteresseerd in alles wat beweegt... die loopt ook door de stad: 'Hai! Hai mevrouw! Hai meneer! Hai waf-hondje! Hai vogel!' En het liefst zou ze iedereen een handje gaan geven. Zou ze dus bij een paard ook doen. Angst kent ze niet. Maar ik heb het echt NIET aangemoedigd, integendeel.
Sommige kinderen zijn gewoon zo.

Hihi, ik heb er ook zo een die echt iedereen gedag zegt en overal op af loopt. Zit er inderdaad in en het is best pittig om een balans te vinden tussen wat wel kan en wat niet kan. Je wilt een kind ook geen trauma of angst aanpraten, maar moet ze wel leren om in bepaalde situaties voorzichtig te zijn.

Blue_Eyes

Nadya schreef:
Moet ontzettend lachen om mensen zonder eigen kinderen die zeggen dat je het een kind van 2 wel even kan leren om niet weg te rennen. Tja, dan zul je vast niet met een heel ondernemend kind te maken hebben. Clown Tong uitsteken

Ik heb er wel zo eentje en reken maar dat ik haar in de gaten hou. Inmiddels is ze 3 en snapt ze het beter, maar met 2 was het een grote dondersteen Clown . Bij de paarden verlies ik haar niet uit het oog, geen seconde, maar hier thuis, in de tuin, bij het parkje achter ons huis, tja, dan gebeurt het wel eens natuurlijk. Op een gegeven moment laat je ze ook meer hun ding doen, dat is de bedoeling van opvoeden.

Maar een hele nieuwsgierige en ondernemende 2-jarige even vertellen en leren bij je te blijven, nou, dat is niet zo heel erg gemakkelijk. Ik lach dus maar hard om dat soort veroordelingen. ROFL
De onervarenheid straalt er van af. Ja

Dit is gewoon weer een vreselijk ongeluk en ik denk dat die ouders zich heel erg rot voelen hierover. Daar ga ik vanuit. Niemand met kinderen wil dat er zoiets gebeurt met hun kind. Niemand. En ik vind het ook niet de schuld van het paard of van de eigenaren. De ouders hadden op moeten letten, maar zijn niet perfect en kinderen zijn erg vindingrijk soms.
Om dan meteen weer alle slechte ouders aan te halen, pfffff.... Gaaaap

Ik spreek degenen nog wel als ze zelf een kind hebben. Knipoog

Ja Precies wat ik dus al die tijd al probeer duidelijk te maken Knipoog

3timesmom

Ik heb zelf 3 kinderen en 3 paarden. En het valt niet altijd mee om ze allemaal tegelijk in de gaten te houden. Vooral de jongste van bijna 2 kent geen enkel gevaar. Rijden doe ik nooit met de kinderen in de buurt. Het blijft opletten geblazen. Ik houd ze nauwlettend in de gaten maar je kan onmogel-ijk alles gezien hebben want vooral die kleinste is ontzettend snel. We hebben wel een goed afsluitbare poort die op slot kan zodat ze de weide niet in kunnen.
Gelukkig liep dit goed af.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:32

joyce83 schreef:
Maar iedereen heeft wel iets wat verbeterd kan worden en ik weet niet of ik een perfecte ouder zal zijn.

Ook jij zou geen perfecte ouder zijn, als je kinderen zou hebben. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:32

Citaat:
@ RK komt me bekend voor. Moeders zit bij ons in de tuin op visite en mijn moeder is haar kinderen
aan het corrigeren op dingen waarvan ik denk dat als ik moeder zou zijn het zeker niet toelaat. Daarbij zien wij soms dingen al veel sneller dan de eigen moeder het ziet.
Echter is het ook zo dat er bij ons ook kinderen komen die heel netjes luisteren en waar moeder ook behoorlijk in de gaten houd wat het kind doet (en dan nog zit een ongeluk in een klein hoekje).

Die komen er bij ons gelukkig ook hoor Lachen
Maar die zijn imo toch wel wat minder snel in gevaar.
En ze zijn minder lastig voor andere Bloos (duikt nu weg Tong uitsteken )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-05-08 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:33

Nadya schreef:
Blue_Eyes schreef:
Ik heb het alleen die van mij nooit zo geleerd, die is gewoon erg geinteresseerd in alles wat beweegt... die loopt ook door de stad: 'Hai! Hai mevrouw! Hai meneer! Hai waf-hondje! Hai vogel!' En het liefst zou ze iedereen een handje gaan geven. Zou ze dus bij een paard ook doen. Angst kent ze niet. Maar ik heb het echt NIET aangemoedigd, integendeel.
Sommige kinderen zijn gewoon zo.

Hihi, ik heb er ook zo een die echt iedereen gedag zegt en overal op af loopt. Zit er inderdaad in en het is best pittig om een balans te vinden tussen wat wel kan en wat niet kan. Je wilt een kind ook geen trauma of angst aanpraten, maar moet ze wel leren om in bepaalde situaties voorzichtig te zijn.

Precies. En dan krijg je al die geweldige stuurlui hier, die het allemaal wel weten... een kind dat de wei inloopt, heeft onverantwoordelijke ouders of is slecht opgevoed! Nou..... ik vind dat wel erg kort door de bocht.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:34

runningkawa schreef:
Citaat:
@ RK komt me bekend voor. Moeders zit bij ons in de tuin op visite en mijn moeder is haar kinderen
aan het corrigeren op dingen waarvan ik denk dat als ik moeder zou zijn het zeker niet toelaat. Daarbij zien wij soms dingen al veel sneller dan de eigen moeder het ziet.

Die komen er bij ons gelukkig ook hoor Lachen
Maar die zijn imo toch wel wat minder snel in gevaar.
En ze zijn minder lastig voor andere Bloos (duikt nu weg Tong uitsteken )

Duikt weg voor wie?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:36

Blue_Eyes schreef:
Ja Precies wat ik dus al die tijd al probeer duidelijk te maken Knipoog

Mijn ervaring is eerlijk gezegd dat veel mensen die altijd zo hard oordelen, vaak nog de ergste ouders zijn, als het hun beurt is. Haha!
Zo'n grote mond over van alles, maar als het moment daar is, bakken ze er zelf niet zoveel van. Dan merken ze pas hoe pittig het kan zijn en dat je kinderen niet altijd kunt kneden zoals jij wilt. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:37

Voor diegene waarvan je niet mag zeggen als kinderloze dat er lastige kinderen zijn Lachen

Nadya, mijn schoonzus zei altijd hetzelfde dan ik...maar haar kindje luisterd goed...maar die word ook wel eens flink aan de arm gepakt bij niet luisteren.
Regels zijn regels en geen eeuwige dialogen daarover

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:37

een ongeluk is zo gebeurd, een kind kan je zeker even uit het oog verlkiezen, heb niet zelf gebaard maar wel stiefkindje gehad waar ik voor gezorgd heb, dus weet wel hoe het is
kleine kids zijn snel, als je druk bezig bent, of even iets moet pakken, kan het best zijn dat de kleine ineens 3 meter verderop staat
ook al zeg je, blijf staan.
kinderen zijn kinderen en geen robots.

maar waar ik me aan stoor is dus dat de eigenaren van paardeb verantwoordelijk gehouden worden, net zoals het voorbeeld van RK, met dat hondje
kind rent op hond af, waf waf aaien, hondje hapt, en conclusie de hond is gevaarlijk, niet het kind wat fout zat, en word afgemaakt

een paard is groot, en al zijn dr genoeg die niet met opzet trappen, een paard wat last heeft van vliegen maakt ook wel eens een rare beweging, of rent lekker ff door de wei, hoppa over kindje heen, draait zich om, en duwt kindje omver
een paard weegt toch ff wat meer dan een dreumes van 2 jaar oud

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:39

qumaan schreef:
ik als ouder zijnde wil toch even reageren
mijn kleine meid is pas 1 jaar maar kan lopen als een kiviet !!1
ik zal er altijd alles aan doen om er in de gaten te houden
maar soms is ze weg voor dat ik een stap gezet heb
bij de paarden zit ze vast in de buggy en ze komt er pas uit las ik klaar ben !!!!!!!!
maar sommige reacties die hebben dus over duidelijk geen kinderen en weten echt niet waar ze het over hebben

Dat is moeilijk ja.
De mijne (20 maanden) kan ook razendsnel stappen, op wedstrijd ren ik er regelmatig achteraan want ze loopt sneller dan ik Bloos En altijd de verkeerde kant op, per definitie. Zeg jij links, dan gaat ze rechts. En maar lol hebben. Buggy werkt hier allang niet meer, ze prutst alle riempjes los. Overigens ook die van de autostoel en haar fietsstoeltje. Momenteel gaat ze mee met een tuigje aan, met de sluiting op de rug. Handje geven is moeilijk, dat wil ze niet altijd (ze wil groot zijn) en blijft bezig om haar handje los te wurmen (als ze er niet gewoon bij gaat liggen, ook niet handig bij paarden of verkeer) en net op dat moment dat je moet verpakken om vast te kunnen blijven hangen schieten ze weg he. En dat is niet even drie meter, maar ze zijn gelijk 10, 20 meter verderop eer je ze te pakken hebt.

Ik hoop dat het allemaal meevalt met het kindje. Ach gut

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:40

@Nadya: *denkt nu aan bepaalde personen uit het dagelijks leven...* mijn schoonzus? Hoezo mijn schoonzus? Eh.... nee joh! Lips are sealed

@RK: ik zeg niet dat je niet mag zeggen dat er lastige kinderen zijn. Ik zeg alleen dat als ze lastig zijn, dat niet per definitie betekent dat de ouders onverantwoordelijk zijn en niet goed opvoeden.
Ook ik houd heus geen eindeloze dialogen met mijn kinderen. Ook die worden consequent aangepakt. En toch is het toch met het ene kind heel anders dan met het andere, Maaike is superbraaf, Jolien is een doerak eerste klasse (goed, Jolien is nu nog klein, we zullen zien of ze beter gaat luisteren naarmate ze ouder wordt). Face it. Kinderen zijn mensen met een eigen wil en een eigen karakter en geen stukjes klei die je kunt kleien zoals jij ze hebben wilt.
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 20-05-08 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:41

runningkawa schreef:
Voor diegene waarvan je niet mag zeggen als kinderloze dat er lastige kinderen zijn Lachen

Nadya, mijn schoonzus zij altijd hetzelfde dan ik...maar haar kindje luisterd goed...maar die word ook wel eens flink aan de arm gepakt bij niet luisteren.
Regels zijn regels en geen eeuwige dialogen daarover

Hier nog een, alleen zet ik haar in de hoek of op de gang. Ik heb twee draken van neefjes bij mijn zwager en schoonzus (hoop dat ze het niet lezen hier Haha!, want dan heb ik het gedaan Tong uitsteken ). Maar al ben je nog zo consequent, heb je zo'n temperamentvolle, ondernemende dochter zoals ik, dan nog is het best pittig. De ene zal wel meer karakter hebben dan de andere.

En zoals de situatie is omschreven door iemand die dit gezin kent, heeft het in dit geval niets te maken met een onopgevoed kind en ouders die het kind maar laten rondlopen. Dus waar hebben we het over?

Ik heb ook een hekel aan ouders, die hun kinderen enorm verwennen met niet consequent zijn en teveel materiele zaken, dat ze zichzelf niet eens meer weten te vermaken. Maar ja, niet elke ouder is gelukkig zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:44

Maar hoe vaak zie je niet 3x nee en dan toch een ja.
Ik heb dan geen kinderen, maar weet zeker dat ik dat niet zou doen.
Doe ik niet bij mijn neefjes en nichtjes en zo deed mijn moeder het ook.
Dat gejengel aan de kassa enzo...niet meer kunnen wachten om de verpakking open te maken totdat er afgerekend is enzo... dat heeft imo dus wel met opvoeden te maken. Dat stukje kun je dus wel kleien

En ik weet heel goed dat er ouder zijn die niet gaan lopen tuttbellen...maar die zijn de kassa geruisloos voorbij... Lachen
Maar ik heb wel het idee door het drukke leven van iedereen dat de brutale kinderen steeds meer voorbij komen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:45

Mijn Nikki kan enorm lastig zijn Tong uitsteken . Er zit een enorme kop op die tante. Haha!
Ik geloof dat wij daar prima mee omgaan, al vind ik het ook wel eens vermoeiend.
Want het is me er eentje. Vork

Maar ze heeft gelukkig vooral hele positieve dingen en die horen we ook uit onze omgeving en van de psz, dus ik geloof niet dat we haar niet genoeg bijsturen, hoor. Kan ik helaas van mijn zwager en schoonzus en hun kids niet zeggen. Pffff, altijd feest als die langs komen. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:47

Nou dat verschil bedoel ik dus nadya Ja

Als de ene persoon komt met zijn kinderen vind je het leuk...komt de ander belijk je angstavllig of alles wel heel blijft... of de honden niet gepest worden en hoop je dat ze snel naar huis zijn...terwijl je dat gevoel niet had toen ze nog geen kinderen hadden.
Ik vind dat erg....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:48

RK, een kind kan ook jengelen bij de kassa, vanwege moeheid. Had ik vorige week, ik moest tig dingen doen, psz bleek nog een dagje extra dicht na 2 weken vakantie en mijn vriend had geen thuiswerk dag wegens een project, dus ik moest met haar naar de supermarkt. Ze heeft die nacht toevallig een keer heel slecht geslapen en wat de hele dag niet in haar hummetje. Drama! Voor haar en voor mij. Maar ja, er moet 's avonds wel eten op tafel staan, he....... Knipoog

Zullen best mensen zijn geweest die wat dachten, maar ja, die kennen de achtergrond niet en ik ga me daar op dat moment ook echt niet druk over maken. Ze denken maar. Zolang ik maar weet hoe het zit. Knipoog

Twee dagen later staan we er weer en is ze het zonnetje zelve......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:50

Toch zie je aan de reactie van de ouders wel hoe het zit.
Ik heb het dus over het 3x nee en dan toch de ja.
Durf te wedden dat jij dat toen ook niet deed.
Dat een kind jengelt en grenzen probeert, prima, zijn het kinderen voor.
Ouders die de grenzen maar blijven verleggen...daar heb ik dan gewoon moeite mee.

Edit: of waarschuwen als je dit en dat doet --> dan
Maar er komt geen dan.
Waarom zou zo'n kind ooit stoppen met klieren?

Zoals eerst het buurjongetje wat zijn zusje aan het verzuipen was in het badje

Davejeee, niet doehoeeen
Dadelijk moet je naar je kamertje...maar hij kwam er nooit...
Ben wel eens bijna over de schutting gevlogen om te roepen, nog 1 keer en ik flikker je eigenhandig naar boven!
Maar ik ging dan maar braaf naar binnen...terwijl ik ook in de zon wilde zitten
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-05-08 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:52

Ik heb een broertje van 5 jaar, en ik woon nog thuis. Renzo is al vanaf 0 jaar altijd met mij mee overal heen geweest. Toen ik 10 was, liep al met mijn nichtje van 0 jaar te zeulen. Maar beide kinderen wisten dondersgoed wat ze wel en niet mochten, en meestal breng ik dat op een andere manier, zodat ze het echt niet doen.

Een paar jaar geleden was er een nichtje van een stalgenoot op stal, het meisje reed zelf paard (7 jaar!!) en kwam met haar nicht mee naar stal. Ik had haar gewaarschuwd, (ondanks dat ik haar niet ken) niet achterlangs lopen, en mijn paard zeker niet onverwachts benaderen van achteren en/of zijkant, ik kan dat wel, maar een vreemde niet. En toen benadrukt, aaien mag, maar eerst jezelf laten zien, en niet de zijkanten aanraken (dat word hij heel agressief van). Ik liep naar mijn stal toe (en gek genoeg voelde ik me nog schuldig ook) en ik kom terug, en ik zie haar naar mijn paard toe lopen, van achteren vandaan, en raakt hem onverwachts aan de zijkant aan, dat zijn dus DRIE dingen die ik haar zojuist heb verteld, die ze niet mocht/kon doen. Gevolg, mijn paard haalt uit, en raakt haal vol in haar buik, en ze vliegt 2 meter verderop op de grond. En wie was weer de gebeten hond? Juist ik en mijn paard, dat ik haar daarvoor 3 keer hetzelfde verhaal verteld had (en ze het daarvoor ook al twee keer deed) vergaten ze voor het gemak maar even.

En juist omdat ik al vaker van die ongelukken met kinderen heb meegemaakt, ben ik absoluut geen voorstander van jonge kinderen in en om de stallen. Als mijn broertje mee gaat, dan moet hij of 2 meter voor me uitlopen, 2 meter bij me vandaan, maar absoluut niet achter mij en mijn paard. Aaien mag hij alleen met mijn toestemming, want ook al zou mijn paard niks doen, hij verwacht dat dan van elk paard (de naiviteit van een kind) en de volgende keer word het licht uit zijn ogen geslagen door een paard die niet zo van kinderhandjes en stemmetjes houd.

Iedereen heeft andere normen en waarden van huis uit meegekregen, en ouders brengen dat vaak over. Omdat er tussen mij en mijn broertje 17 jaar verschil zit, vinden mijn ouders het klaarblijkelijk nodig om hem makkelijker op te voeden "Want hij is nog maar zo klein". Als mijn broertje met mijn ouders weggaat, hoor ik mijn ouders 10 keer iets tegen hem zeggen, ik zeg 1 keer iets, en hij luisterd, omdat hij weet dat als ik boos word, en hij straf krijgt, hij ook gewoon echt straf krijgt, als hij dan bij mijn ouders gaat huilen omdat hij straf krijgt, is het al snel "Ach kom maar dan, niet meer doen he??".

Als ik bv op het strand lig, zie ik ZOVEEL kinderen ravotten, en die ouders gewoon gezellig met elkaar lullen, biertje erbij, boekje lezen, etc.. niemand let op die kinderen! En 9 van de 10 ouders zijn zo, omdat ze denken dat er niks gebeurd.

De media staat bol (en dan hebben we het niet over de gevallen die niet bekend worden gemaakt) van berichten van kinderen die verdrinken, of doorgereden worden.. Vaak in de leeftijd 0 t/m 5. Ik kan dat niet begrijpen! Natuurlijk verliest je oog weleens je kind, maar toch zeker niet in het zwembad, of zulke gevaarlijke situaties ?!?!?!? Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mijn broertje uit het zicht te verliezen in situaties die net iets gevaarlijker zijn als normaal.... Hij mag best 5 meter verderop spelen, maar mijn oog zal echt niet het zicht verliezen.

Overigens is het "Zeker mensen die kindloos zijn praten zo" vind ik echt weer zo ver van de boom vallen.. Iedereen heeft familie, en ziet hoe snel de kinderen zijn, dus dan zou je JUIST goed op moeten letten...

Bij een paard ben je toch ook consequent? Nee is toch ook nee? En niet stiekem ja, omdat hij het helemaal niet leuk vind dat hij straf krijgt, en je bang bent dat de mensen om je heen het lastig vinden dat hij protesteerd?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:53

runningkawa schreef:
Nou dat verschil bedoel ik dus nadya Ja

Als de ene persoon komt met zijn kinderen vind je het leuk...komt de ander belijk je angstavllig of alles wel heel blijft... of de honden niet gepest worden en hoop je dat ze snel naar huis zijn...terwijl je dat gevoel niet had toen ze nog geen kinderen hadden.
Ik vind dat erg....

Ik vind het verschrikkelijk als ze komen en godzijdank weten we het bij 1x per jaar te houden (Nikki's verjaardag Knipoog ). Ze zijn verhuisd naar ver weg, heerlijk! Echt, het hele huis ligt overhoop, ze zijn chagerijnig, maken ruzie, zeuren, vinden niets lekker wat je in huis hebt gehaald en ze kunnen zich niet vermaken (ja, met computerspelletjes en tv, maar de TV blijft uit en computerspelletjes wil ik voorlopig niet in huis Haha! ). De katten blijven vanzelf wel boven en de konijnen hebben we na Nik's verjaardag genomen. Haha!

Nee, serieus, ik heb echt een hekel aan ze Bloos . Maar goed, de verhouding met de beide ouders is ook niet je van het. Knipoog
Ik ken ze alleen met kinderen. Ben pas ruim 5 jaar met mijn liefje. Ik kan me ze ook niet zonder voorstellen, het is zo'n saai burgerlijk gezin. Wij hebben zo'n ander leven, bekijken alles zo anders. Zo, ik heb gezegd. Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 20-05-08 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:54

Dapy schreef:
Alweer een kind de wei in gelopen Boos!. Niemand heeft hier schuld aan, zulke dingen gebeuren.

hier ben ik het helemaal mee eens je kunt je kind ook moeilijk aan de lijn leggen