Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelijn schreef:Wel erg triest, is ook raar idee dat hier gewoon niet iets aan gedaan kan worden.
Nou ik fiets wel eens langs/door Bruilweering en heb deze ponies niet zien staan in al die keren. Bruilweering is een volkstuinen gebied, maar met huisjes die permanent worden bewoond (wat niet mag!) en veel achter schuttingen/bosjes e.d. Dus vanaf het pad kan je totaal niet zien wat er allemaal staat. Wonen nou ook niet alleen maar van die gezellig types dat ik even rondje ga maken.
GamblersCup schreef:Ik heb net een mail naar de DB gestuurd, hoe het nou precies zit, waarom er geen actie ondernomen wordt en dat er genoeg opvangplekken zijn voor de pony's, mochten ze uiteindelijk ergens heen moeten. En dat er al mensen (geen namen genoemd natuurlijk, alleen mijn eigen) op het punt staan van inladen en meenemen die hap.
Ben benieuwd wanneer en óf ik antwoord krijg, want ze zijn vanaf 16:00 gesloten.
Want ik maak plaats voor een pony en ik weet nog een adres waar er eentje of twee zeer welkom zou zijn.
Ik snap er helemaal niets van.
karina1977 schreef:niet te geloven dat dit hier in ons land nog steeds zomaar kan gebeuren .
ik heb hier 6 hectare grond en er kunnen makkelijk wat buikenvullers bij hierzo .