Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Montana schreef:Miss_Malfoy schreef:Hmm, een shet kan je nog wel houden, maar een grotere pony word idd moeilijker.
Denk je dat? Als die shet ervoor gaat is hij ook weg. Ze zijn mss makkelijker te houden, maar dat neemt hun kracht echt niet weg als ze hebben besloten ergens voor te gaan. Zo ben ik eens een aantal meter met een mini shet meegesleeptNu had ik haar ook niet goed vast (aan het halster alleen) maar heb op een gegeven moment gewoon los moeten laten, ze was echt té sterk. Ik weeg 55kg, zo'n shet weegt veel meer en is dus ook veel sterker. Natuurlijk heeft het minder impact maar vooralsnog blijven paarden, ook al is het een shet, 10x sterker dan ons.
Silence schreef:Misschien zijn die mensen daar net zo aan het kibbelen geweest als jullie hier en is daarom het paard in paniek geraakt.
Snoevie, jouw opmerking is zeker net zo typisch bokt hoor![]()
Wat betreft het artikel...ik vind het ook erg overdreven. Ik zie echt geen woedend paard op dat filmpje, maar enkel een paard wat niet meer weet hoe of wat.
Prachtig stuk journalistiek weer hoor, geschreven door een echte paardenman/vrouw.
(echt niet dus)
Laureentje schreef:crossmonster ik vind je smiley een beetje onpasselijk. Nu suggereer je dat het leuk is of om te lachen is dat iemand uit het publiek de volle lading krijgt van een paard.
Kelly_ann schreef:Ai, valt niet te spotten met zoveel paardenkracht..... Heeft best wat schade aangericht. Maar woedend? Paniek komt beter in de buurt denk ik.
En mensen, een dranghek doet dus niet al teveel als bescherming
delerium schreef:Na overleg besloten dat de titel gewoon blijft staan
WildWings schreef:Laureentje schreef:crossmonster ik vind je smiley een beetje onpasselijk. Nu suggereer je dat het leuk is of om te lachen is dat iemand uit het publiek de volle lading krijgt van een paard.
De smilie wordt door een hoop bokkers (mij ook) gezien als een smilie die nagelbijt... niet een gniffelende smilie... daar verschillen de meningen nogal over, andere bokkers krijgen er zelfs 18+ gedachtes bij
Is dus gewoon een misverstand, crossmonster bedoelt het niet als een lachende smilie.
Maanling schreef:delerium schreef:Na overleg besloten dat de titel gewoon blijft staan
Daar is vast een héle goede reden voor
die ik graag eens zou willen horen.....