Paard te water en verdronken in Voorschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sanie22

Re: Paard te water en verdronken in Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:19

Jeetje, wat ben je dan machteloos!
Heel veel sterkte voor de betrokkenen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:28

Gatver, gatver wat een naar ongeluk.
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen, dit beeld zal niemand nog kwijtraken die erbij was ben ik bang Verdrietig

rashida13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 19:16

Ik wens de eigenaren heel veel sterkte bij dit verlies.
Hij was zo'n lief paard.

Groetjes Wendy(Wizard)

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 20:24

He jakkes.

Heel veel sterkte voor de eigenaren...

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 20:51

wat een vreselijk ongeluk... Verdrietig
afschuwelijk om machteloos toe te moeten kijken..
heel, heel veel sterkte..

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 22:11

Heel veel sterkte voor de betrokkenen.

Aniek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 22:13

jeetje mina! het zal je maar gebeuren!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 22:26

Wat een akelig ongeluk Scheve mond. De Vliet is ook nogal diep, daar kom je niet zomaar uit Scheve mond

Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 01:21

yente schreef:
ik leest dit allemaal en het is inderdaad allemaal afschuwelijk wat er is gebeurd en al helemaal als je het verhaal wat er achter zit echt kent, omdat het dicht bij gebeurd is met mensen die dicht bij je staan.
wat ik echter nog afschuwelijker vind is het lezen van de reacties van mensen die even vertellen of zich afvragen waarom het paard niet is gered, dat het niet 'even' is losgesneden of nog even na gaan denken over een of andere verdwaalde politie wagen.
ik heb het er net met een vriendin over dit alles gehad, maar die kan er ook niet over uit. al helemaal niet ondat het ONZE VADERS zijn geweest die op de bok zaten (vandaar dat ze dichtbij ons staan!). die vervolgens met gevaar voor eigenleven geprobeerd hebben het paard te redden en vervolgens met onderkoelingsverschijnselen aan hebben moeten zien hoe het prachtige dier, want dat was die friese hengst, ten onder ging in dit ruim 4 meter diepe kanaal. hulp had nooit optijd kunnen komen vanwege de afgelegen plaats, politie op een hoop of niet, het had niet moge baten, zelfs niet alle goede hulp van eigenaren of mensen uit buurt. wij kunnen niet snappen hoe mensen er aan durven twijfelen of wel alles voor het dier is gedaan. want wanneer je met zo een dier op stap gaat, heb je daar hart voor en laat je het niet zo maar even verzuipen, om kort door de bocht te zeggen. we vinden dat er wel erg makkelijk gepraat en geoordeeld wordt door mensen van een afstandje zonder enige betrokkenheid.
wij vragen hiervoor jullie begrip, en denk de volgende keer na voordat er wat op dat toetsenbord gehengst wordt!
verder willen wij alvast de mensen die die medeleven tonen onwijs bedanken daarvoor, het is maar een woord, maar zo eenvoudig en het kan helpen, al is het maar een beetje en van een totaal onbekende, nogmaals bedankt.
tevens willen wij ook vanaf hier onze steun bieden aan de direct getroffen personen van dit ongeluk. de gene die dit aan gaat zullen weten van wie dit komt.

Mooi gezegd, echt heel mooi gezegd en precies wat ik ook wilde zeggen!!
Ik kan er niet over uit hoe mensen kunnen twijfelen of er wel geprobeerd is om Syts te REDDEN!!
Tuurlijk hebben ze dat geprobeerd!!!
Ik kreeg gister het telefoontje van Tessa (mn zus) dat Syts er niet meer is en nu zit ik nog zo ver weg... Ik voel me echt vreselijk!!!

De mensen die wel hun medeleven tonen, superbedankt daarvoor, ook al is het via internet, het doet je toch wel wat als je zoveel verdriet hebt, dat ook mensen die je niet kent met je meeleven!

Ik wil de mensen die erbij betrokken zijn ook mijn steun bieden (ook al is dat nu 'fysiek' niet mogelijk...)

Syts, love you, mooie vent!!!!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 10:17

Mijn god wat een nachtmerrie. Knap hoe jullie hebben gereageerd op onterechte beschuldigingen. Alleen al uit die reacties kan ik opmaken hoeveel hij voor jullie betekende!

Heel veel sterkte de komende tijd!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 08:09

Huilen wat een nachtmerrie. Ik wil jullie allemaal ontzettend veel sterkte wensen. Ach gut
Vreselijk. Dat is toch echt de grootste nachtmerrie voor elke menner.

De koets is in het water zo zwaar en trekt het paard naar beneden. Het is onmogelijk om alle riemen snel los te maken.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 13:04

Dit is de grootste nachtmerrie van een menner.

Al die verhalen van het lossnijden e.d.

Het is al moeilijk om een paard op het droge los te moeten snijden. Laat staan als hij in het water ligt te vechten voor zijn leven.
Verschrikkelijk om te moeten toekijken en weten dat je gewoon niets kunt doen.
Ik las dat slachtofferhulp ook is ingeschakeld. Dat lijkt me ook wel nodig.

Veel sterkte voor alle betrokkenen. Gelukkig zijn er verder geen persoonlijke ongelukken gebeurd (je paard verliezen is natuurlijk erg genoeg maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:59

yente schreef:
ik leest dit allemaal en het is inderdaad allemaal afschuwelijk wat er is gebeurd en al helemaal als je het verhaal wat er achter zit echt kent, omdat het dicht bij gebeurd is met mensen die dicht bij je staan.
wat ik echter nog afschuwelijker vind is het lezen van de reacties van mensen die even vertellen of zich afvragen waarom het paard niet is gered, dat het niet 'even' is losgesneden of nog even na gaan denken over een of andere verdwaalde politie wagen.
ik heb het er net met een vriendin over dit alles gehad, maar die kan er ook niet over uit. al helemaal niet ondat het ONZE VADERS zijn geweest die op de bok zaten (vandaar dat ze dichtbij ons staan!). die vervolgens met gevaar voor eigenleven geprobeerd hebben het paard te redden en vervolgens met onderkoelingsverschijnselen aan hebben moeten zien hoe het prachtige dier, want dat was die friese hengst, ten onder ging in dit ruim 4 meter diepe kanaal. hulp had nooit optijd kunnen komen vanwege de afgelegen plaats, politie op een hoop of niet, het had niet moge baten, zelfs niet alle goede hulp van eigenaren of mensen uit buurt. wij kunnen niet snappen hoe mensen er aan durven twijfelen of wel alles voor het dier is gedaan. want wanneer je met zo een dier op stap gaat, heb je daar hart voor en laat je het niet zo maar even verzuipen, om kort door de bocht te zeggen. we vinden dat er wel erg makkelijk gepraat en geoordeeld wordt door mensen van een afstandje zonder enige betrokkenheid.
wij vragen hiervoor jullie begrip, en denk de volgende keer na voordat er wat op dat toetsenbord gehengst wordt!
verder willen wij alvast de mensen die die medeleven tonen onwijs bedanken daarvoor, het is maar een woord, maar zo eenvoudig en het kan helpen, al is het maar een beetje en van een totaal onbekende, nogmaals bedankt.
tevens willen wij ook vanaf hier onze steun bieden aan de direct getroffen personen van dit ongeluk. de gene die dit aan gaat zullen weten van wie dit komt.

Dit vind ik ook! Ze hebben met gevaar voor eigen leven geprobeerd om Syts los te krijgen, maar dat ging niet! Ze hadden namelijk zelf ook kans dat ze onder water zouden worden getrokken. Ze hebben gedaan wat ze konden, en het is vreselijk dat dit gebeurd is. Maar je kan niet zeggen dat ze niks hebben geprobeerd. Toen de brandweer kwam was het al te laat, en anders hadden ze het waarschijnlijk niet gered, omdat Syts dan toch al moe was geweest enzo.
De eigenaresse van Syts ken ik, en Syts dus ook.

annika1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:13

Ik wil iedereen die via deze weg zijn medeleven heeft getoond graag bedanken. Ik ken niet iedereen maar de reacties zijn fijn om te lezen. Syts blijft voor mij altijd mijn grote vriend, mijn maatje, mijn trots. Ik weet dat de mannen die op de bok zaten alles voor hem gedaan hebben, zoals ik ook had gedaan als ik erbij was geweest. Ik heb hem in goed vertrouwen meegegeven en zou dat zo weer doen als dat nog kon. Ik ben dankbaar dat ik hem nog een kus op zijn neus heb gegeven voordat hij het erf af liep en gemompeld heb dat hij braaf was en ik zo trots.
Ik mis hem overal waar ik ga, we waren al zo lang samen. Ik mis hem als ik kijk naar zijn lege stal, zijn zadel en zijn dekens. Maar ik ken de vorm van zijn hoofd, zijn kleur, zijn lange zwarte manen en zijn hinnik. Ik ken zijn vormen en lijnen en zijn trots. Deze zal ik nooit vergeten.
Het is fijn te weten dat veel mensen dit verdriet delen, dat maakt het iets draagzamer, bedankt allemaal..
De eigenaresse van Sytse, het ga je goed grote vriend..
Afbeelding

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:19

annika1 schreef:
Ik wil iedereen die via deze weg zijn medeleven heeft getoond graag bedanken. Ik ken niet iedereen maar de reacties zijn fijn om te lezen. Syts blijft voor mij altijd mijn grote vriend, mijn maatje, mijn trots. Ik weet dat de mannen die op de bok zaten alles voor hem gedaan hebben, zoals ik ook had gedaan als ik erbij was geweest. Ik heb hem in goed vertrouwen meegegeven en zou dat zo weer doen als dat nog kon. Ik ben dankbaar dat ik hem nog een kus op zijn neus heb gegeven voordat hij het erf af liep en gemompeld heb dat hij braaf was en ik zo trots.
Ik mis hem overal waar ik ga, we waren al zo lang samen. Ik mis hem als ik kijk naar zijn lege stal, zijn zadel en zijn dekens. Maar ik ken de vorm van zijn hoofd, zijn kleur, zijn lange zwarte manen en zijn hinnik. Ik ken zijn vormen en lijnen en zijn trots. Deze zal ik nooit vergeten.
Het is fijn te weten dat veel mensen dit verdriet delen, dat maakt het iets draagzamer, bedankt allemaal..
De eigenaresse van Sytse, het ga je goed grote vriend..
Afbeelding

jeetje meid.. heeeel veel sterkte Ach gut echt heel mooi geschreven!!

MaRiiit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:14

Jeetje Egt Heftig Huilen
Ik Heb Hier Gwn Moeten Huilen En Elke Dag Denk Ik Er Aan! Verdrietig
Sterkte Voor Iedereen Die Getuigen Was Van Het Ongeval & Vooral Voor De Eigenaresse! Knipoog

Groetjes